loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ پیشواز همراه اول شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق,دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول شبا بیدار تا خوده 5 شب ک

حسین بازدید : 57 چهارشنبه 31 مرداد 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق,دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق,دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق رمیکس Remix,دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق,متن آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق,

شبا بیدار تا خوده 5 شب // کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید // با شعله پرموسی زیره لوله باریکـــــ چیل
شبا بیدار تا خوده 5 شب // کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید // چشامون قرمز بس که بیداری کشید


ورس 1 [ حسین ]:
داداشی نه من تو فازه تو نیستم // مسیر زندگیم ردیفه و پیچ و گریز کم
دوس ندارم هی رابه را اسیره پلیس شم // روزامم پرره دور و ورم جیره خور نیست کم
خراب و مست رو زمین های خدا // این زندگی انگار ما رو خریداره دو راه
چسب زخم صدییای دلار // زندگیم اینه تو چی سره کاری الاغ
هه هه! زندگی بوده نمه به کام // گوش پره دوره ورم اینهو زنه بکام
یه کوه مشکل ام اگه بوده کنه به پام // یه جوری حل شده قبل اینکه من و بگ×ن
اه هوای هم و داریم ، نداریم غم مالی // دوباره من و گاری ، چه فازه سر حالی
سطح شهر دوباره من رو دیدی // اما تو پیاده ما سواره اینفینیتی!


کورس [ صادق ، حسین ]:
شبا بیدار تا خوده 5 شب // کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید // با شعله پرموسی زیره لوله باریکـــــ چیل
شبا بیدار تا خوده 5 شب // کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید // چشامون قرمز بس که بیداری کشید


ورس 2 [ صادق ]:
چای داغ با یه مالبورو ک×ن قرمز // چشما روته اما دنیای تو فول دپرس
بیخی حاجی بزارن بگن ابله // تو دیدی بگو باشه بعدم بزن قهقهه
نخورده سره همه به سنگـــــ که خوب // نبودن همه تو تاریکی شب که تو
بودی و شنیدی صدای زوزه ها رو // غژغژ استخون ناله های ما رو
نیت فالتم زیدت نبوده // هر روز سره مشتات ته حرست کبوده
کوبیدیش دیوار و / دوره چش سیاه و / تبهات گذاشتن نوره چشمیات؟
دولت تو پوله ، لولت تو پودره // هرکی از راه اومد شا×ید تو مودت
خیلخوب اینم ردیفه // تو تکـــــ و تنهایی یه دنیاس حریفت


کورس [ صادق ، حسین ]:
شبا بیدار تا خوده 5 شب // کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید // با شعله پرموسی زیره لوله باریکـــــ چیل
شبا بیدار تا خوده 5 شب // کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید // چشامون قرمز بس که بیداری کشید

ردپا


کورس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من [ ×2 ]


ورس 1 [ حسین ]:
دوباره منم و من جلومم در وروردیه // حسم مثل تنهایی ، بعدش شلوغیه
هم خوبه هم بد ، صبور و تکــــ پر // با آدمای دورت اول شوری بد تر
نه قصه بلدی نه اهل قصه ای // نه جنس تقلی نه قسطی زنده ای
پاهات راه میره اما دلت کلیده // اخلاق همیشه روش یکی تلپی ر×ده
تو دفنی پشت خاکـــــ خاطراتت // دل تنگـــــ پولی بعد خانواده
حرفاتو قورت میدی ، تا شنونده شی // پره حرفی ولی خب میگی بزنم که چی
تا صدای برندت باشه جای بلندتر // فس تلپی توی خونه پا منقل
و لم دادی ، رو همه کبودیات // و زیر لب میگی ، این طعم جوونیاست 


کورس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من [ ×2 ]


بریج [ T.Dey ]:
منو یه جعبه سیگار // وقتی درو دیوار
همۀ شب تا صبح رفیق من بود
من بازم وایسادم // دنیامو پاس دادم
با همه سختیاش...
من بازم وایسادم


ورس 2 [ صادق ]:
ببین زندگی چیه از نظر تو؟ // یه نامه عاشقانه لابه لای سبد گل؟
ها؟ یه گیتار ، یه سیگار ، ترانه خونه بیدار // شکست عشقی یا لحظه های خوب دیدار
داداشی واسۀ من عادین اینا // من یه جوونم از نوع مادیه بیکار
یه نشه خل ، لش و خل ، بازیگر نقش دو // خودم شدم رد مخ و زندگیم روش رد گه
نفهمیدم چی شد که عمر و وقت و آب برد // نفهمیدم چی شد که مغز پوکم تاب خورد
اخوی ، عقبیم ، نگاه کن به بقلیت // اونم رسید به آرزوش و تو رو خواب برد
آخ که دارم تا ته میسوزم // سرنوشت نخ بود منم یه سوزن
خیس خیس زیر بارون ، لیز لیز زیر پامون // دنیا داره یادش میره ما رو آروم آروم


کورس [ T.Dey ]:
برو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من [ ×2 ]


ورس 3 [ صادق ]:
مشتی باش عین ما ، هرکی باش بی ادعا // قهرمان قصه ها ، سینه سوخته نصفه ما
زشت بین خوشگلا ، جغد باش و خوش صدا // سیری فکر گشنه ها ، اون بالایی پشت ماست
زنده باش نه زندگی کن ، گنده باشو بچگی کن // قصه باش نه قصه گو ، عشقی باش تو فنت قو
خودت باش واقعی ، رد شو بشکون شاخ دیو // هرچی هستی خر نباش ، قانع به کم نباش

 

تنهایی


ورس 1 [ صادق ]:
دوباره بارید ، از آسمون شهر برفـــــ // زوده ولی پاييز نيومده در رفت
ميان پايين از بالا دونه های برفـــــ // الهی شكر همه چی روبراهه مرد
همون که روزی بود ، اونقدی که روزی بود // راضی بود ، بسش بود ، دنیا توی دستش بود
زیر پاش لغزش شد ، دنیاش بی ارزش شد // طرد شد ، سرد شد ، توی مشکل غرق شد
شدش يه مـَرده مـُرده بين زنده ها // همیشه كه تكــــ و تنها دور از اجتماع
دير اومدی زود رفت ، غرورش رو خورد كرد // امروز و فرداهاش از ديروزش پوچ تر
تكوندم شونه هام و  اشكــــ روی گونه هام و // واسادم رو جفت پاهام و زير پرچم خدام و
كندم کلا" از همه ، اين آدمای مسخره // حتی شهرم پر تنش هر روزش يه جور مسئله 


کورس [ T.Dey ]:
همينه سازه زندگی و غم
با مسير تارش ميمونه با من
با پای پياده [ ×2 ]


ورس 2 [ حسین ]:
يه نگا بنداز توی شب // چراغا روشنن توی شهر
همه چی قشنگه // اما از اين بالا مثل بارون و زير چتر
حسه شاعرانه ندارم اصلا" // يكــــ از خودم ، دو از اين آدما خستم
که قفل میشن رو شعرای Freaky  فروغ // و تلخی حقیقت و شیرینی دروغ
همه گــُمن و يه جوری نقشن // يا بکنن ، يا تو فاز پايين و پرچم
يه سری تو همين رنگا میميرن // و يه سری تو نخ جيب و نتيجه چند چند
حرفام نقده ، نسيه نی // تو گوش خريدار بيار ، من مسير رو قیر
تنها باش چون واست مفيده // مثل من ، يكی كه سايه اش سفيده


کورس [ T.Dey ]:
همينه سازه زندگی و غم
با مسير تارش ميمونه با من
با پای پياده [ 2x ]

http://gongworld.blogfa.com/post/4








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق کد آهنگ پیشواز ایرانسل شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق رمیکس Remix دانلود آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق متن آهنگ شبا بیدار تا خوده 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو