loading...

آهنگ گلچین

شعر آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم , مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,دانلود ترانه مرتضی سرمدی به نام من احساسیم,دا

حسین بازدید : 69 پنجشنبه 31 مرداد 1398

شعر آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم , مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,دانلود ترانه مرتضی سرمدی به نام من احساسیم,دانلود آهنگ عاشقانه,دانلود آهنگ زیبای مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,تکست آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ایرانسل,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ mp3 مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,آکورد آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم بهمراه متن,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ,کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی به نام من احساسیم همراه اول,دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام من احساسیم با لینک مستقیم,

 

 

 


Download NewSong By Morteza Sarmadi Called man ehsasiam

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.78 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.95 مگابایت)

--منبع بالموزیک--

متن آهنگ من احساسیم از مرتضی سرمدی

من احساسیم درک من مشکله عجینم با هرچی به جز حوصله
یه وقتهایی که پرت و ناراحتم نباید برنجی که کم صحبتم
همیشه باهام سرد بودن همه یکم خوبیم دارم اما کمه
پر از عشق و احساسِ بی منتم باهام خوبی باشی باهات راحتم
پر از عشق و احساسِ بی منتم باهام خوبی باشی باهات راحتم

اگه پا به پام راه بیای بی دریغ صبوری کنی و پریشون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم که از اعتمادت پشیمون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم که از اعتمادت پشیمون نشی

تکست آهنگ من احساسیم از مرتضی سرمدی



من احساسیم درک من مشکله عجینم با هرچی به جز حوصله
یه وقتهایی که پرت و ناراحتم نباید برنجی که کم صحبتم
همیشه باهام سرد بودن همه یکم خوبیم دارم اما کمه
پر از عشق و احساسِ بی منتم باهام خوبی باشی باهات راحتم
پر از عشق و احساسِ بی منتم باهام خوبی باشی

 

 

 







برچسب ها شعر آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم مرتضی سرمدی به نام من احساسیم دانلود ترانه مرتضی سرمدی به نام من احساسیم دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ زیبای مرتضی سرمدی به نام من احساسیم تکست آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی به نام من احساسیم کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی به نام من احساسیم ایرانسل دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ mp3 مرتضی سرمدی به نام من احساسیم آکورد آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم متن آهنگ دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام من احساسیم بهمراه متن دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام من احساسیم کد آهنگ پیشواز مرتضی سرمدی به نام من احساسیم همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو