loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ خوشبختی حجت درولی,دانلود ترانه خوشبختی حجت درولی,کد پیشواز همراه اول خوشبختی حجت درولی,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید خوشبختی حجت درولی بهمن ماه 1395,د

حسین بازدید : 31 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ خوشبختی حجت درولی  www.xni3e.ir
Lyrics Music Hojjat Dorvali Khoshbakhti
متن آهنگ خوشبختی حجت درولی
ترانه و شعر آهنگ خوشبختی حجت درولی
عشقی که من دارم دوست داشتنه محضه من در کنار تو خوشبختم هر لحظه
خوشبختی یعنی که دنیای من هستی ممنونم از اینکه دل به دلم بستی
هر جا که من میرم یاد تو همراهمه بودن کنار تو تعبیر رویامه
دنیا اگه بد شد بازم کنارم باش تو این همه آدم تنها تو یارم باش
لبخند لبهامو مدیونه خوبیتم من تویه آغوشت بوی تو رو میدم
عطر تنت اینجا عطر شقایق شد با خوبیای تو این مرد عاشق شد


تکست آهنگ خوشبختی حجت درولی
من با تو خوشبختم خوشبین به آینده دنیای من شاده لبهات که میخنده
تو عشقه من هستی بی مرز و محدوده بودن کنار تو هر حالتش خوبه
هر جا که من میرم یاد تو همراهمه بودن کنار تو تعبیر رویامه
دنیا اگه بد شد بازم کنارم باش تو این همه آدم تنها تو یارم باش
لبخند لبهامو مدیونه خوبیتم من تویه آغوشت بوی تو رو میدم
عطر تنت اینجا عطر شقایق شد با خوبیای تو این مرد عاشق شد

http://www.faratext.com/












برچسب ها متن آهنگ خوشبختی حجت درولی دانلود ترانه خوشبختی حجت درولی کد پیشواز همراه اول خوشبختی حجت درولی ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید خوشبختی حجت درولی بهمن ماه 1395 دانلود موزیک ویدیو خوشبختی حجت درولی کد موزیک خوشبختی حجت درولی دانلود آهنگ جدید خوشبختی حجت درولی دانلود آهنگ با لینک مستقیم خوشبختی حجت درولی تکست آهنگ خوشبختی حجت درولی دانلود آهنگ خوشبختی حجت درولی متن ترانه خوشبختی حجت درولی کد آهنگ خوشبختی حجت درولی آهنگ خوشبختی حجت درولی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشبختی حجت درولی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ خوشبختی حجت درولی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو