loading...

آهنگ گلچین

X دانلود آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ شاد X متن آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم با لینک مستقیم X دانلو

حسین بازدید : 43 دوشنبه 28 مرداد 1398
X دانلود آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ شاد X متن آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم با لینک مستقیم X دانلود ترانه بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ زیبای بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ mp3 بهراد شهریاری دلبندم X آکورد آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ بهراد شهریاری دلبندم بهمراه متن X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دلبندم همراه اول X دانلود آهنگ محلی X شعر آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دلبندم X دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم X کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دلبندم ایرانسل X تکست آهنگ بهراد شهریاری دلبندم X متن آهنگ

 

متن آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم

بوق بوق , الو , سلام چطوری , ساعتو دیدی برو دنبال زندگیت دیگه دیوونه

خب واسه همین اومدم دنبالت دیگه لعنتی

دلم میره براش با دیوونه بازیاش منم دیوونه کرده نمیدونه

رد میدم وقتی که فاصله داری شیطونِ دیوونه کشتیم که بسکه مردم آزاری
قلبایِ ما چفته اینه معنیِ دنیا یعنی تویِ قهرم عشقِ تو دلِ ما , یعنی دیگه من باید بشه ما

دلبندم قندم به عشقِ تو عادت کردم ای جونم من دور سر تو میگردم
دلواپس میشم یه لحظه که دوری موندن چی شد عاشقم کردی چجوری

شعر آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم

دلم میره براش با دیوونه بازیاش منم دیوونه کرده نمیدونه
دلم واسه اونه این حقِ دل اونه احساسی که قلبِ هردومونو نشکونه

قلبایِ ما چفته اینه معنیِ دنیا یعنی تویِ قهرم عشقِ تو دلِ ما

میگه منو میخواد میگه عاشقِ زیاد میتپه دلِ عاشق اون واسم
قشنگِ خواستنی همیشه مالِ منی تویی عشقِ خاصم

دلبندم قندم به عشقِ تو عادت کردم ای جونم من دور سر تو میگردم
دلواپس میشم یه لحظه که دوری موندن چی شد عاشقم کردی چجوری







برچسب ها دانلود آهنگ بهراد شهریاری دلبندم بهراد شهریاری دلبندم دانلود آهنگ شاد متن آهنگ بهراد شهریاری دلبندم دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم با لینک مستقیم دانلود ترانه بهراد شهریاری دلبندم دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ زیبای بهراد شهریاری دلبندم دانلود آهنگ mp3 بهراد شهریاری دلبندم آکورد آهنگ بهراد شهریاری دلبندم دانلود آهنگ بهراد شهریاری دلبندم بهمراه متن دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دلبندم همراه اول دانلود آهنگ محلی شعر آهنگ بهراد شهریاری دلبندم کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دلبندم دانلود آهنگ جدید بهراد شهریاری دلبندم کد آهنگ پیشواز بهراد شهریاری دلبندم ایرانسل تکست آهنگ بهراد شهریاری دلبندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو