loading...

آهنگ گلچین

آهنگ دنیا ز تو سیرم امید جبلیدنیا ز تو سیرمبگذار که بمیرمدر دامت اسیرمای دنیامن بی گناهممن بی پناهمقلبم گواهمای دنیامی نالم همچو نی ، با ناکامی ای دنیا از تو سیرم ، تا بمیرمناید از من ، نامی بر لبای

حسین بازدید : 47 سه شنبه 30 بهمن 1397

آهنگ دنیا ز تو سیرم امید جبلی

دنیا ز تو سیرم

بگذار که بمیرم

در دامت اسیرم

ای دنیا

من بی گناهم

من بی پناهم



قلبم گواهم

ای دنیا

می نالم همچو نی ، با ناکامی


ای دنیا از تو سیرم ، تا بمیرم

ناید از من ، نامی بر لب

ای دنیا

دنیا ز تو سیرم

بگذار که بمیرم

در دامت اسیرم

ای دنیا

من بی گناهم

من بی پناهم

قلبم گواهم

ای دنیا







برچسب ها Download Music متن آهنگ دنیا ز تو سیرم امید جبلی کد آهنگ پیشواز همراه اول دنیا ز تو سیرم امید جبلی دانلود آهنگ بیکلام دنیا ز تو سیرم امید جبلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیا ز تو سیرم امید جبلی دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ دنیا ز تو سیرم امید جبلی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی دنیا ز تو سیرم امید جبلی دانلود آهنگ جدید دنیا ز تو سیرم امید جبلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو