loading...

آهنگ گلچین

X دانلود آهنگ حمید محمدی به نام یار من با کیفیت 320 X کد آهنگ پیشواز حمید محمدی به نام یار من برای ایرانسل X کد آهنگ پیشواز حمید محمدی به نام یار من برای همراه اول X دانلود ریمیکس

حسین بازدید : 51 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X دانلود آهنگ حمید محمدی به نام یار من با کیفیت 320 X کد آهنگ پیشواز حمید محمدی به نام یار من برای ایرانسل X کد آهنگ پیشواز حمید محمدی به نام یار من برای همراه اول X دانلود ریمیکس حمید محمدی به نام یار من X دانلود آهنگ جدید حمید محمدی به نام یار من لینک مستقیم X متن آهنگ حمید محمدی به نام یار من X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ حمید محمدی به نام یار من X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ بی کلام حمید محمدی به نام یار من
متن آهنگ یار من از حمید محمدی
یار من باش کسی مثل من نمیشه عاشقت
دلدار من باش که بدم تموم دنیام و بهت مال من باش
راز من شو ببین توی قلبم نگهت میدارم دیوانه ام کن
با تو من دیوانگی را دوست دارم ای یارم

دیوانه و دلبسته و مستم
دل را به کسی جز تو نبستم
تا مانده نفس پای تو هستم


دیدم به خودم که دل رفته زدستم

تکست آهنگ یار من از حمید محمدی


شده دل از خود بی خود جانا
من نفهمیدم چی شد جانا
شب به شب بی تو بی خواب جانا
دل عاشق را در یاب جانا
بردی عقل از سر ای دل و دلبر
از همه سر تر بهتر از بهتر

دیوانه و دلبسته و مستم
دل را به کسی جز تو نبستم
تا مانده نفس پای تو هستم
دیدم به خودم که دل رفته زدستم


منبع  balmusic.ir








برچسب ها دانلود آهنگ حمید محمدی به نام یار من با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز حمید محمدی به نام یار من برای ایرانسل کد آهنگ پیشواز حمید محمدی به نام یار من برای همراه اول دانلود ریمیکس حمید محمدی به نام یار من دانلود آهنگ جدید حمید محمدی به نام یار من لینک مستقیم متن آهنگ حمید محمدی به نام یار من دانلود آهنگ دانلود آهنگ حمید محمدی به نام یار من دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بی کلام حمید محمدی به نام یار من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو