loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دنیا فانی,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی ترکیه ای,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی یالان دنیا,    م

حسین بازدید : 89 چهارشنبه 06 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دنیا فانی
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی ترکیه ای
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی یالان دنیا
,    مرتضی سرمدی ترکی و فارسی
,    دانلود آهنگ ترکی غمگین sevgilim از مرتضی سرمدی
,    دانلود اهنگ اونوت ماکی دنیا فانی
,    مرتضی سرمدی سوگیلیم
,    آهنگ های مرتضی سرمدی
,    دانلود اهنگ غمگین مرتضی سرمدی
,   

https://msbmusic.ir/

دروغ دادی حق ندادی
تاج و دادیو تخت ندادی
توبه این جون بخت ندادی
چی دادی تو
به من، دنیا
دروغ دادی حق ندادی
تاج و دادیو تخت ندادی
توبه این جون بخت ندادی
چی دادی تو
به من دنیا

نفس دادی حرف ندادی
دادو دادیو دل ندادی
طاقت دادی پا ندادی
چی دادی تو
به من دنیا
نفس دادی حرف ندادی
دادو دادیو دل ندادی
طاقت دادی پا ندادی
چی دادی تو
به من دنیا

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دنیا از مرتضی سرمدی

♫♫♫♫♫♫

چی دادی تو
به من دنیا
به غیراز دروغ
به غیر از ریا
به غیر از
غم و بدبختی
چی دادی تو
به من دنیا

طاقت دادی پا ندادی
نفس دادیو حرف ندادی
تاج و دادی تختشو ندادی
دادو دادی و دل ندادی
چی دادی تو به من دنیا

نفس دادی حرف ندادی
دادو دادیو دل ندادی
طاقت دادی پا ندادی
چی دادی تو
به من دنیا

نفس دادی حرف ندادی
دادو دادیو دل ندادی
طاقت دادی پا ندادی
چی دادی تو
به من دنیا

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی سرمدی دنیا فانی دانلود اهنگ مرتضی سرمدی ترکیه ای دانلود اهنگ مرتضی سرمدی یالان دنیا مرتضی سرمدی ترکی و فارسی دانلود آهنگ ترکی غمگین sevgilim از مرتضی سرمدی دانلود اهنگ اونوت ماکی دنیا فانی مرتضی سرمدی سوگیلیم آهنگ های مرتضی سرمدی دانلود اهنگ غمگین مرتضی سرمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو