loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ تورو دارم علی لهراسبیLyrics Music Ali Lohrasbi Toro Daramمتن آهنگ تورو دارم علی لهراسبیترانه و شعر آهنگ تورو دارم علی لهراسبیاز قبل تو برخوردات فهمیدم آینده دارم باهاتتو اومدی که با تو ثابت ش

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 03 مرداد 1398


متن آهنگ تورو دارم علی لهراسبی

Lyrics Music Ali Lohrasbi Toro Daram

متن آهنگ تورو دارم علی لهراسبی

ترانه و شعر آهنگ تورو دارم علی لهراسبی

از قبل تو برخوردات فهمیدم آینده دارم باهات
تو اومدی که با تو ثابت شه هیشکی بعد تو نمیتونه دیگه بیاد جات

اینقدر حرف دارم که براش تو قلبم حتی جا ندارم
خیلیه یه آدم اینجوری بتونه بگه تو انتخابم اشتباه ندارم

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم
سرکن با عشقم تنها نذارم



خوشبختی یعنی که تو آرزومی
هر وقت بخوامت همیشه پیشه رومی

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم
سرکن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی
هر وقت بخوامت همیشه پیشه رومی

تکست آهنگ تورو دارم علی لهراسبی

من ترس از دست دادن ندارم خیاله دل پس دادن ندارم
محاله وقتی از خدا یه چیزی میخوام
نگفته باشم اسمتو کنارش یه بارم

من قلبه دنیاتم خودم یه دنیام
ولی همیشه از خدا یه چیزو میخوام

تا وقتی پیشمی تا وقتی من اینجام
بمونی بمونی بخندی کنارم

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم
سرکن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی
هر وقت بخوامت همیشه پیشه رومی

من خیلی خوشبختم که تو رو دارم
سرکن با عشقم تنها نذارم

خوشبختی یعنی که تو آرزومی
هر وقت بخوامت همیشه پیشه رومی



منبع . فراتکست







برچسب ها متن آهنگ تورو دارم علی لهراسبی کد آهنگ پیشواز تورو دارم علی لهراسبی همراه اول تکست اهنگ تورو دارم علی لهراسبی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز تورو دارم علی لهراسبی ایرانسل متن ترانه تورو دارم علی لهراسبی شعر اهنگ تورو دارم علی لهراسبی دانلود آهنگ تورو دارم علی لهراسبی تورو دارم علی لهراسبی تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو