loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ باز شدم دیوونت دیوونه,    دانلود اهنگ کاش دلت تنگ من میشد,    کاش دلت تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو,    اهنگ جدید علیشمس

حسین بازدید : 57 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ باز شدم دیوونت دیوونه
,    دانلود اهنگ کاش دلت تنگ من میشد
,    کاش دلت تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو
,    اهنگ جدید علیشمس سردمه بی تو
,    دانلود آهنگ جدید علیشمس سردمه بی تو
,    دانلود آهنگ جدید علیشمس و ملانی
,    دانلود اهنگ جدید علیشمس
,    دانلود اهنگ جدید علیشمس و کیمیا
,    آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی
,   

http://www.jenabmusic.com/69389/music-sardame-bito.html

 

بارونه بیرون من بازم تنهام سردمه بی تو دستاتو میخوام

حال من بد شد در و روم بستی میدونم الان تو هم فکر من هستی

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه

بارونه بارونه بارونه باز شدم دیوونت دیوونه

کاش دل تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو

من همونم که توو بارون داد به دستات زندگی شو

   کاش دل تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو

من همونم که توو بارون داد به دستات زندگی شو

من بودمو درای بسته میوفتم من یاد حرفت

گفتی برای من این زندگی بی تو عذابه محضه

اگه هر روز نبودم خواستم دلت تنگ واسه من شه

بشه تنگ واسه من فقط

فقط برای من

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 








برچسب ها دانلود آهنگ باز شدم دیوونت دیوونه دانلود اهنگ کاش دلت تنگ من میشد کاش دلت تنگ من میشد نیستی من سردمه بی تو اهنگ جدید علیشمس سردمه بی تو دانلود آهنگ جدید علیشمس سردمه بی تو دانلود آهنگ جدید علیشمس و ملانی دانلود اهنگ جدید علیشمس دانلود اهنگ جدید علیشمس و کیمیا آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو