loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ چهل گیس ایوان باندLyrics Music Evan Band Chehel Gisمتن آهنگ چهل گیس ایوان باندترانه و شعر آهنگ چهل گیس ایوان باندای جانِ لیلی میخوامت خیلیهر چی بی طاقتم به تو بد عادتم تو به من بی میلیای تو م

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 03 مرداد 1398


متن آهنگ چهل گیس ایوان باند

Lyrics Music Evan Band Chehel Gis

متن آهنگ چهل گیس ایوان باند

ترانه و شعر آهنگ چهل گیس ایوان باند

ای جانِ لیلی میخوامت خیلی
هر چی بی طاقتم به تو بد عادتم تو به من بی میلی

ای تو ماه از من جون بخواه از من
میدونم غلطه ولی خاصیته عشقه واست مُردن

عاشق نبودی دلت هُری بریزه
واسه اون که عزیزه نفست بره راحت



عاشق نبودی که این حالو بدونی
اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست

تکست آهنگ چهل گیس ایوان باند

زیبای چهل گیس این چشمای خیس
شد هواییِ تو به زیبایی تو مگه میرسه زورم

تا خاطرخواهتم هی کیش و ماتم
ازم دوری نکن دلم نازکه چون عاشقم اینجورم

عاشق نبودی دلت هُری بریزه
واسه اون که عزیزه نفست بره راحت

عاشق نبودی که این حالو بدونی
اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست




منبع . فراتکست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز چهل گیس ایوان باند همراه اول شعر اهنگ چهل گیس ایوان باند چهل گیس ایوان باند دانلود آهنگ چهل گیس ایوان باند متن آهنگ تکست اهنگ چهل گیس ایوان باند متن ترانه چهل گیس ایوان باند کد آهنگ پیشواز چهل گیس ایوان باند ایرانسل تکست آهنگ متن آهنگ چهل گیس ایوان باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو