loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی بی قرارم,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دپرس,    اهنگ مرتضی اشرفی سلام عشقم,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی جدید, 

حسین بازدید : 115 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی بی قرارم
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دپرس
,    اهنگ مرتضی اشرفی سلام عشقم
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی جدید
,    اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم
,    دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه
,    مرتضی اشرفی خودمونیم
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی خودمونیم
,    مرتضی اشرفی فول البوم

,   

 

دانلود آهنگ بیقرارم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ جدید مایکل واحدی و مرتضی اشرفی به نام تو شدی تو (بیقرارم)
زندگی با تو کنارت
واسه من مثل رویا بود
وقتی اومدی تو قلبم
واسم آخر دنیا بود
وقتی تورو حس می کردم
توی روح و قلب و جونم
از انجا بود که فهمیدم
بدون تو نمی تونم
♫♫♫♫♫♫
تو شدی تو زندگیمو
عاشقیمو هر چی که دارم
واسه بودن در کنارت
لحظه لحظه بیقرارم
♫♫♫♫♫♫
دوباره با تو دیوونم
این احساس رو دوستش دارم
وقتی کنارمی هر شب
با تو تا فردا بیدارم
میدونی وقتی اینجایی
حال زندگی مون خوبه
قلب من واسه عشق تو
قلب تو واسم می کوبه
♫♫♫♫♫♫
تو شدی تو زندگیمو
عاشقیمو هر چی که دارم
واسه بودن در کنارت
لحظه لحظه بیقرارم

 

https://naslemusic.com

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی اشرفی بی قرارم دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دپرس اهنگ مرتضی اشرفی سلام عشقم دانلود اهنگ مرتضی اشرفی جدید اهنگ مرتضی اشرفی عزیزم دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دیوونه مرتضی اشرفی خودمونیم دانلود اهنگ مرتضی اشرفی خودمونیم مرتضی اشرفی فول البوم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو