loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ علیرضا قربانی بگو چه کنم,    متن آهنگ بگو چه کنم علیرضا قربانی,    دانلود آهنگ بگو چه کنم هایده با کیفیت بالا, &n

حسین بازدید : 91 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ علیرضا قربانی بگو چه کنم
,    متن آهنگ بگو چه کنم علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ بگو چه کنم هایده با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ بگو چه کنم محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ بگو چه کنم از ماندانا خضرایی
,    دانلود آهنگ به سوی تو علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ بگو چه کنم علیرضا قربانی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو علیرضا قربانی
,    متن آهنگ به سوی تو علیرضا قربانی

 

کنون که امیدی به سینه ندارم بگو چه کنم بگوچه کنم

اگر دل خود را به او نسپارم بگو چه کنم بگو چه کنم

موزیک : استاد علی تجویدی + تنظیم : کامبیز روشن روان

 

https://www.bibakmusic.com

 

متن آهنگ بگو چه کنم از علیرضا قربانی

گر نمی دانی بدان غم در دل تنگم خانه کرده
کس نکرده با دلم کاری که غم جانانه کرده

خود تودانی و دل من کزتوغم شد حاصل من
گرچه درهرمحفلی ای فتنه مرادیوانه خواندی

گر نمی دانی بدان عشق تو مرا دیوانه کرده
Gar Nemidani Bedan Eshghe To Mara Divane Karde

عشق تو را در سینه ام با خون دل پرورده ام
Eshghe To Ra Dar Sineam Ba Khoone Del Parvardeam

ترانه آهنگ بگو چه کنم از علیرضا قربانی

از بی وفایی های تو درکوی جنون ره برده ام
عشق تو را در سینه ام با خون دل پرورده ام
از بی وفایی های تو درکوی جنون ره برده ام

اکنون که بی جرم و گنه سوزانده ما را
Aknoon Ke Bi Jormo Gonah Soozande Ma Ra

ای دل مکن بهر خدا با او مدارا
Ey Del Makon Bahre Khoda Ba Ou Modara

کنون که امیدی به سینه ندارم بگو چه کنم بگوچه کنم
اگر دل خود را به او نسپارم بگو چه کنم بگو چه کنم
بگو چه کنم







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا قربانی بگو چه کنم متن آهنگ بگو چه کنم علیرضا قربانی دانلود آهنگ بگو چه کنم هایده با کیفیت بالا دانلود آهنگ بگو چه کنم محمد اصفهانی دانلود آهنگ بگو چه کنم از ماندانا خضرایی دانلود آهنگ به سوی تو علیرضا قربانی دانلود آهنگ بگو چه کنم علیرضا قربانی با کیفیت 320 دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو علیرضا قربانی متن آهنگ به سوی تو علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو