loading...

آهنگ گلچین

    من همونم که عشقت همه دنیاشه تو بهترینی که توو دنیا میتونست باشه دیدن تو برام عادت هر روزه توو دل من همیشه جای تو محفوضه توو این عشق منو تو شدیم همدست هم عشق من نمیخوام تو رو از دست بد

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

 

من همونم که عشقت همه دنیاشه
تو بهترینی که توو دنیا میتونست باشه
دیدن تو برام عادت هر روزه
توو دل من همیشه جای تو محفوضه

توو این عشق منو تو شدیم همدست هم
عشق من نمیخوام تو رو از دست بدم
این حسو نمیتونم به هیچ کس بگم
قلبت رو نمیتونم بهت پس بدم

تکست آهنگ عشق من از مرتضی مقدم


هرجای دنیا که باشم پیش تو خوشبخت ترینم

 

 
اونقدر منو عاشقم کن تا جز تو هیچی نبینم
دنیا کنارت زیباترینه صد سال دیگم حسم همینه
بازم دلم رو با خنده آب کن هرجور که باشه رو من حساب کن

توو این عشق منو تو شدیم همدست هم
عشق من نمیخوام تو رو از دست بدم
این حسو نمیتونم به هیچ کس بگم
قلبت رو نمیتونم بهت پس بدم

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی مقدمبه نام عشق من
Download NewSong By Morteza Moghaddam Called eshghe man

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.95 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.29 مگابایت)

 

منبع - بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ عشق من از مرتضی مقدم با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز عشق من از مرتضی مقدم همراه اول دانلود آهنگ عشق من از مرتضی مقدم کد آهنگ پیشواز عشق من از مرتضی مقدم ایرانسل دانلود ریمیکس عشق من از مرتضی مقدم دانلود آهنگ متن آهنگ عشق من از مرتضی مقدم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید عشق من از مرتضی مقدم دانلود آهنگ عشق من از مرتضی مقدم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو