loading...

آهنگ گلچین

    دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری با کیفیت 32

حسین بازدید : 123 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

 

 

دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری,متن آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری ,دانلود آهنگ جدید دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری,

دانلود آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری

 هنوز میخای براش بخونی شاید یکم تلخ باشه این حد اگه دوست داشت که نمیرفت تورو تو غصه جا نمیذاشت  

 

به من یه فرصت دیگه بده

نگو چیزی نبوده بینمون

ترو خدا فقط واسه ی یبار رو حرفایی که میزدی بمون

نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشق توام

تو هر چیزی بگی می دونی که با جون و دل موافق توام

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی 

دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی

نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام هنوز

♫♫♫

باید بشینی روبروی من خودت ببینی حال و روزمو

یکاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو

دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمی تونم ببینمت

همه میگن درست میشه ولی دارم دیوونه میشم از غمت

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی 

دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی

نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم

https://nicmusic.net

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری متن آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری دانلود آهنگ جدید دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری دانلود آهنگ دلم چه طاقتی داری هنوز میگی دوسش داری هنوز میخای براش بخونی شاید یکم تلخ باشه این حد اگه دوست داشت که نمیرفت تورو تو غصه جا نمیذاشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو