loading...

آهنگ گلچین

تنهاترین آدم رو زمینم به خاک غم عادتمه بشینم غریبه ام بین همه آداما برای من مونده فقط این صدا دلتنگمو اهل دیار دردم دنبال همدرد خودم میگردم لبامو بستم ولی حرفا دارم رنجیده دل از غم روزگارم آهن

حسین بازدید : 179 چهارشنبه 26 تیر 1398

تنهاترین آدم رو زمینم

به خاک غم عادتمه بشینم

غریبه ام بین همه آداما

برای من مونده فقط این صدا

دلتنگمو اهل دیار دردم

دنبال همدرد خودم میگردم

لبامو بستم ولی حرفا دارم

رنجیده دل از غم روزگارم

آهنگ خاک غم از رضا نیک فرجام

 

کاشکی سکوتو بشکنم رها شم

آزاد ازین حصار بی هوا شم

برای رفتن یه بهونه میخوام

از توکه خوبی یه نشونه میخوام

سهم تو بوده همه دل تنگیام

از اسمونت یه ستاره میخوام

مثل کسی که غم رفیقه راشه


دانلود آهنگ از رضا نیک فرجام خاک غم

reza nikfarjam – khak gham 320

reza nikfarjam – khak gham 128

 

http://radiojahanmusic.com/







برچسب ها دانلود اهنگ رضا نیک فرجام خاک غم دانلود آهنگ غمگین خاک غم از رضا نیک فرجام رضانیک فرجام اهنگ تنهاترین ادم رو زمینم دانلود اهنگ دلتنگمو اهل دیار دردم دنبال همدرد خودم میگردم اهنگ دلتنگم اهل دیار دردم دنبال همدرد خودم میگردم دانلود اهنگ تنهاترین ادم روی زمینم از حبیب کلیپ خاک غم از رضا نیک فرجام دانلود اهنگ رنجیده دل از همه روزگارم دلتنگم و اهل دیار دردم دنبال همدرد خودم میگردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو