loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ باشه جونمو بگیر فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین,    دانلود اهنگ مانکن فرزاد فرزین,    فرزاد فرزین مانکن,&nbs

حسین بازدید : 27 شنبه 10 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ باشه جونمو بگیر فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ مانکن فرزاد فرزین
,    فرزاد فرزین مانکن
,    دلم برات تنگ شده چقد دلت سنگ شده نمیدونی چقدر دلگیرم
,    دانلود آهنگ آینده فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ فرزاد فرزین خرابش کردی
,    دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین
,    چرا تو تمام قصه حس رفتن داری توکه کل عاشقانه هاتو از من داری
,    دانلود آهنگ
,   

یه کم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت می جنگی
یه کم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی


 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ باشه جونمو بگیر فرزاد فرزین دانلود آهنگ ای کاش فرزاد فرزین دانلود اهنگ مانکن فرزاد فرزین فرزاد فرزین مانکن دلم برات تنگ شده چقد دلت سنگ شده نمیدونی چقدر دلگیرم دانلود آهنگ آینده فرزاد فرزین دانلود آهنگ فرزاد فرزین خرابش کردی دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین چرا تو تمام قصه حس رفتن داری توکه کل عاشقانه هاتو از من داری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو