loading...

آهنگ گلچین

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم می باری به جان من نم نم می خواهی مرا ولی کم کم ببر مرا گاهی آنجایی که دلبری کردی عشقت را به قلبم آوردی دل دارد هوای شب گردی یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوبار

حسین بازدید : 65 شنبه 15 تیر 1398

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم
می باری به جان من نم نم
می خواهی مرا ولی کم کم
ببر مرا گاهی آنجایی که دلبری کردی

عشقت را به قلبم آوردی دل دارد هوای شب گردی
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب

 

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
خوش به دلم گر تو عذابم کنی
شعر بخوان شعر که خوابم کنی
وای به روزی که دهی دل به من
از می احساس خرابم کنی

این که تو نیمه منی لاف نیست
رشته نکن پنبه که انصاف نیست
هردو شبیهیم مگر موی تو
مثل دل ساده من صاف نیست

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
یارم همه کسو کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم
می باری به جان من نم نم
می خواهی مرا ولی کم کم
ببر مرا گاهی آنجایی که دلبری کردی

عشقت را به قلبم آوردی دل دارد هوای شب گردی
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب

باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
خوش به دلم گر تو عذابم کنی
شعر بخوان شعر که خوابم کنی
وای به روزی که دهی دل به من

از می احساس خرابم کنی
اینکه تو نیمه منی لاف نیست
رشته نکن پنبه که انصاف نیست
هردو شبیهیم مگر موی تو

مثل دل ساده من صاف نیست
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

https://www.downloadspeed.ir

دانلود ریمیکس آهنگ با کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک کد آهنگ پیشواز حامد همایون نیمه من ریمیکس ایرانسل دانلود آهنگ از سایتهای 6732 دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ حامد همایون نیمه من ریمیکس Download New Music دانلود آهنگ های درخواستی کد آهنگ پیشواز حامد همایون نیمه من ریمیکس همراه اول Ahang Jadid Irani بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد همایون نیمه من ریمیکس دانلود آهنگ جدید حامد همایون نیمه من ریمیکس دانلود ریمیکس حامد همایون نیمه من ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو