loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن اهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی,    دانلود قلبم رو تکراره,    قلبم رو تکراره همیشه دوست داره,    دانلود آهنگ ق

حسین بازدید : 23 یکشنبه 25 شهریور 1397


,   
,    متن اهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی
,    دانلود قلبم رو تکراره
,    قلبم رو تکراره همیشه دوست داره
,    دانلود آهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی با لینک مستقیم
,    قلبم رو تکراره ریمیکس
,    اهنگ قلبم رو تکراره از مرتضی پاشایی اپارات
,    دانلود تمام آهنگ های شاد مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ شاد مرتضی پاشایی دوست دارم
,    متن آهنگ دست من نیست هر روز میگم دوست دارم

متن آهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی

قلبم رو تکراره … 
همیشه دوسِت داره …

دست من نیست هر روز میگم دوسِت دارم
مثل هر روز امروز میگم دوسِت دارم
با تو دلم خوشه هرچی میخواد بشه
یه نفر عشقتو همیشه یادشه

قلبم رو تکراره
همیشه دوست داره
حالا که میگی آره
انگاری هوا تب داره
بیقراره

داره قلبت راست میگه
هرچی دلش خواست میگه
من و تو با هم باشیم
دنیا مال ماست دیگه

خدا اونجاست اون بالا
حواسش به ماست حالا
داره تو گوشِت میگه
ما مال همیم دیگه
گوش کن به قلبت

داره قلبت راست میگه
هر چی دلش خواست میگه
من و تو با هم باشیم
دنیا مال ماست دیگه

دست من نیست هر بار میگم دوسِت دارم
این همه با اصرار میگم دوسِت دارم
دل به دلم بده دلمو پس نده
نمیدونم خودم چی سرم اومده

قلبم رو تکراره
همیشه دوست داره
حالا که میگی آره
انگاری هوا تب داره
بیقراره

داره قلبت راست میگه
هرچی دلش خواست میگه
من و تو با هم باشیم
دنیا مال ماست دیگه

خدا اونجاست اون بالا
حواسش به ماست حالا
داره تو گوشِت میگه
ما مال همیم دیگه
گوش کن به قلبت

متن آهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی

داره قلبت راست میگه
هر چی دلش خواست میگه
من و تو با هم باشیم
دنیا مال ماست دیگه

قلبم رو تکراره
همیشه دوست داره
حالا که میگی آره
انگاری هوا تب داره
بیقراره

داره قلبت راست میگه
هرچی دلش خواست میگه
من و تو با هم باشیم
دنیا مال ماست دیگه

خدا اونجاست اون بالا
حواسش به ماست حالا
داره تو گوشِت میگه
ما مال همیم دیگه
گوش کن به قلبت

داره قلبت راست میگه
هر چی دلش خواست میگه
من و تو با هم باشیم
دنیا مال ماست دیگه

http://taraneyab.com







برچسب ها متن اهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی دانلود قلبم رو تکراره قلبم رو تکراره همیشه دوست داره دانلود آهنگ قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی با لینک مستقیم قلبم رو تکراره ریمیکس اهنگ قلبم رو تکراره از مرتضی پاشایی اپارات دانلود تمام آهنگ های شاد مرتضی پاشایی دانلود آهنگ شاد مرتضی پاشایی دوست دارم متن آهنگ دست من نیست هر روز میگم دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو