loading...

آهنگ گلچین

آهنگ باور کن بابک جهانبخشباور کن واسه توئه که بی تابم منباور کن واسه چشماته بی خوابم منباور کن که به داشتنت می بالم منباور کن...باور کنجونمی ، عمرمیقلبمی ، نفسیبمون و تنهام نذار تو این بی کسیمیدونم می

حسین بازدید : 81 جمعه 14 تیر 1398

آهنگ باور کن بابک جهانبخش

باور کن واسه توئه که بی تابم من
باور کن واسه چشماته بی خوابم من
باور کن که به داشتنت می بالم من
باور کن...باور کن
جونمی ، عمرمی
قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی
عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم


قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم
حست رو می خونم
از اینکه پیشمی
از خدا ممنونم

باور کن عشق من
با تو می مونم
باور کن تپش تند تند قلبمو
باور کن سردیه دستای خستمو
باور کن تا آخرش من باهات هستم
باور کن...باور کن
جونمی ، عمرمی
قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی
عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم
قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم
حست رو می خونم
از اینکه پیشمی
از خدا ممنونم
باور کن عشق من
با تو می مونم
باور کن تپش تند تند قلبمو
باور کن سردیه دستای خستمو
باور کن تا آخرش من باهات هستم
باور کن...باور کن
جونمی ، عمرمی
قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی
عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم
قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم
حست رو می خونم
از اینکه پیشمی
از خدا ممنونم
باور کن عشق من
با تو می مونم
جونمی...







برچسب ها کد آهنگ پیشواز باور کن بابک جهانبخش ایرانسل متن ترانه باور کن بابک جهانبخش تکست اهنگ باور کن بابک جهانبخش باور کن بابک جهانبخش متن آهنگ باور کن بابک جهانبخش متن آهنگ کد آهنگ پیشواز باور کن بابک جهانبخش همراه اول دانلود آهنگ باور کن بابک جهانبخش شعر اهنگ باور کن بابک جهانبخش تکست آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو