loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی ,متن آهنگ دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی  ,دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی ,دانلود آهن

حسین بازدید : 89 شنبه 25 اسفند 1397

متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی ,متن آهنگ دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی  ,دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی ,Download Music,دانلود آهنگ دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی  ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی خیلی دوست دارم با تو چه خوبه حال من آخ خوشبحال من دلبری ملبری هات نشه کم آخه دوست دارم تورو دوست دارم...

قشنگ رفتی ♫ تو دلم با اینکه ♫ چقدر دلبری ♫ تو من ..♫♬

دلی دوست دارم ♫ مردم برات ♫ عزیزمی و تو ♫ آخه..♫♬

همه چیزمی ♫و خیلی ♫ دوست دارم..♫♬

با تو چه خوب ♫ حال من آخ که ♫ خوش به..♫♬

حال من ♫ دلبری و ملبریات ♫ نشه کنم ♫ آخه..♫♬

دوست دارم ♫ تو رو دوست دارم ♫ ای..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ تو واسم جون ♫ و تنی..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ بهترین عشق ♫ یعنی این..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ تو واسم جون ♫ و تنی..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ بهترین عشق ♫ یعنی این..♫♬

حسی که به تو دارم ♫ عالیه دلم الان ♫ یه حالیه عزیزم..♫♬

جات همیشه ♫ کنارم خالیه ♫ عطرت همین ♫ حوالیه عزیزم..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ تو واسم جون ♫ و تنی..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ بهترین عشق ♫ یعنی این..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ تو واسم جون ♫ و تنی..♫♬

دلبرم ♫ دلبر دلبر منی ♫ بهترین عشق ♫ یعنی این..♫♬

 

 

http://tibamusic.com







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی متن آهنگ دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی Download Music دانلود آهنگ دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلی دوست دارم مردم برات عزیزمی تو آخه همه چیزمی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو