loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دارو ندارم از عرفان اکبری مسئولیت داشت کسی که عاشقث نبود دوست داشتو یادش دادیهرجوری بودی با تو بودم ولی میگی از چشمم افتادیدارو ندارم واسه تو فقط نگو یکی دیگه ام اومده جای تودار و ندارم بودی

حسین بازدید : 55 چهارشنبه 12 تیر 1398
متن آهنگ دارو ندارم از عرفان اکبری

مسئولیت داشت کسی که عاشقث نبود دوست داشتو یادش دادی
هرجوری بودی با تو بودم ولی میگی از چشمم افتادی

دارو ندارم واسه تو فقط نگو یکی دیگه ام اومده جای تو
دار و ندارم بودی تو منی که دلم خوش بود فقط به حرفهای تو
دارو ندارمی آخه تو نمیخوام کسی به جز من حس کنه دست تو
حال خرابم شدی تو کاش میشد فراموشت کنم منم مثل تو


تکست آهنگ دارو ندارم از عرفان اکبری



فکر کنم طلب دارم ازت ی قلبی که زدی شکستی
آخ که چقدر تو پستی دست همه رو بستی

دارو ندارم واسه تو فقط نگو یکی دیگه ام اومده جای تو
دار و ندارم بودی تو منی که دلم خوش بود فقط به حرفهای تو
دارو ندارمی آخه تو نمیخوام کسی به جز من حس کنه دست تو
حال خرابم شدی تو کاش میشد فراموشت کنم منم مثل تو

منبع بالموزیک

 







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ عرفان اکبری به نام دارو ندارم دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ عرفان اکبری به نام دارو ندارم دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس عرفان اکبری به نام دارو ندارم Download New Music دانلود موزیک عرفان اکبری به نام دارو ندارم دانلود آهنگ جدید عرفان اکبری به نام دارو ندارم دانلود آهنگ غمگین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو