loading...

آهنگ گلچین

    دانلود آهنگ جدید راغب به نام دوست دارم Download NewSong By Ragheb Called dooset daram متن آهنگ دوست دارم از راغب دوست دارم ولی با ترس و پنهانیکه پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 12 تیر 1398

 

 

دانلود آهنگ جدید راغب به نام دوست دارم
Download NewSong By Ragheb Called dooset daram دوست دارم از راغب
متن آهنگ دوست دارم از راغب
دوست دارم ولی با ترس و پنهانی
که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما
نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی

تکست آهنگ دوست دارم از راغب



دوست دارم غم این جمله را دیدی
تفاوت دارد این سیلاب با شبهای بارانی

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما
نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
ولی با ترس و پنهانی ولی با ترس و پنهانی

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ جدید راغب به نام دوست دارم دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک راغب به نام دوست دارم دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ راغب به نام دوست دارم متن آهنگ راغب به نام دوست دارم دانلود آهنگ غمگین دانلود ریمیکس راغب به نام دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو