loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید تکست نایس گیتار من مهرپویا ,تکست آهنگ گیتار من مهرپویا,دانلود ترانه گیتار من مهرپویا,Hik\' [ndnhd;s khds,تکست موزیک گیتار من مهرپویا ,دانلود آهن

حسین بازدید : 81 یکشنبه 20 فروردین 1396

دانلود آهنگ جدید تکست نایس گیتار من مهرپویا ,تکست آهنگ گیتار من مهرپویا,دانلود ترانه گیتار من مهرپویا,Hik' [ndnhd;s khds,تکست موزیک گیتار من مهرپویا ,دانلود آهنگ گیتار من مهرپویا سایت ایکس نایس,دانلود موزیک ویدیو گیتار من مهرپویا,متن آهنگ گیتار من مهرپویا,کد موزیک گیتار من مهرپویا ,کد موزیک جدید گیتار من مهرپویا,دانلود آهنگ گیتار من مهرپویا فروردین 96 ,دانلود آهنگ جدید گیتار من مهرپویا کیفیت 320 ,دانلود آهنگ گیتار من مهرپویا کیفیت عالی,کد آهنگ جدید گیتار من مهرپویا,گیتار من مهرپویا کیفیت عالی,دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,گیتار من مهرپویا,دانلود آهنگ با لینک مستقیم گیتار من مهرپویا ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گیتار من مهرپویا,متن ترانه گیتار من مهرپویا ,



آهنگ گیتار من مهرپویا

 نغمه های درهم و آشفته گیتار من
مظهر قلب من است و مظهر افکار من
این همه فریادها کز سیم او آید برون
ناله های او بود بر چشم گهربار من
غیر از این گیتار و غیر از خالقم یعنی خدا
کس نمی داند چه دارد قلب پر اسرار من
کار و بارم را ببین و روزگارم را نگر
کوهی از غم بار من
شیون نمودن کار من

می برم با خویش او را اگر روم در قعر گور
کی جدایی اوفتد بین من و گیتار من


http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تکست نایس گیتار من مهرپویا تکست آهنگ گیتار من مهرپویا دانلود ترانه گیتار من مهرپویا Hik' [ndnhd;s khds تکست موزیک گیتار من مهرپویا دانلود آهنگ گیتار من مهرپویا سایت ایکس نایس دانلود موزیک ویدیو گیتار من مهرپویا متن آهنگ گیتار من مهرپویا کد موزیک گیتار من مهرپویا کد موزیک جدید گیتار من مهرپویا دانلود آهنگ گیتار من مهرپویا فروردین 96 دانلود آهنگ جدید گیتار من مهرپویا کیفیت 320 دانلود آهنگ گیتار من مهرپویا کیفیت عالی کد آهنگ جدید گیتار من مهرپویا گیتار من مهرپویا کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 گیتار من مهرپویا دانلود آهنگ با لینک مستقیم گیتار من مهرپویا کد آهنگ پیشواز ایرانسل گیتار من مهرپویا متن ترانه گیتار من مهرپویا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو