loading...

آهنگ گلچین

تو همه برای منی و مناگه تو نباشی چه بی کسمانقده تو خوبی که در عجبمن به گرد پات هم نمیرسمبهتره که دور هم نشی ازمخنده هات برای دلِ منهکلِ سرزمینِ وجودِ توحق منِ آب و گلِ منهبا تو بهترم ، با تو بهترمگل ف

حسین بازدید : 227 سه شنبه 11 تیر 1398

تو همه برای منی و من

اگه تو نباشی چه بی کسم

انقده تو خوبی که در عجب

من به گرد پات هم نمیرسم

بهتره که دور هم نشی ازم

خنده هات برای دلِ منه

کلِ سرزمینِ وجودِ تو

حق منِ آب و گلِ منه



با تو بهترم ، با تو بهترم

گل فقط برای تو میخرم

حرفِ تو به گوشم میره فقط

من برای عالم همه کرم

همه کس و کارِ دلِ منی

آروم و قرارِ دلِ منی

با تو خوب و بد واسه من یکی

پاییز و بهارِ دل منی

چشماتو بپوشون تو از همه

اون نگاهت تمامش مالِ منه

جاده هرازِ تووی موهات

پُر پیچ و تاب و قر و غمه

هی جلو چشمام راه برو برام

هر قدم یه شعر واسه گفتن

قهر نکن که قهرت برای من

بهترین دلیل واسه مُردنه

قربونِ گلای روی پیرهنت

اون چادر رنگی پوشیدنت

دست اگه رسید روزی به دهن

قول میدم میام و میگیرمت

دست اگه رسید روزی به دهن

قول میدم میام و …

همه کس و کارِ دلِ منی

آروم و قرارِ دلِ منی

با تو خوب و بد واسه من یکی

پاییز و بهارِ دل منی

چشماتو بپوشون تو از همه

اون نگاهت تمامش مالِ منه

جاده هرازِ تووی موهات

پُر پیچ و تاب و قر و غمه

پاپ ملو

 







برچسب ها دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ همه کسو کاره دله منی آرومو قراره دل منی دانلود ریمیکس همه کسو کاره دله منی آرومو قراره دل منی دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک همه کسو کاره دله منی آرومو قراره دل منی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید همه کسو کاره دله منی آرومو قراره دل منی دانلود آهنگ Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ همه کسو کاره دله منی آرومو قراره دل منی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو