loading...

آهنگ گلچین

  متن آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود اهنگ,دانلود بیکلام حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود ریمیکس حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,متن آهنگ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود موزی

حسین بازدید : 75 دوشنبه 03 تیر 1398

 

متن آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود اهنگ,دانلود بیکلام حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود ریمیکس حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,متن آهنگ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود موزیک حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود کلیپ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود آلبوم حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,دانلود تک آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,تکست آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,Download New Music,دانلود حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,کد آهنگ پیشواز همراه اول حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور,

                                             

دانلود موزیکحلالت از موسی خاله و رضا خاکپور

 

http://nakaman1.ir

کی میدونه که چقدر تلخه یه آدم

همه ی زندگیشو از دست رفته

که بفهمه اشتباه کرده همیشه

که تموم عمرشو بن بست رفته

دلم اندازه ی دنیا گرفته

نمیدونی که چقدر بد شده حالم

یکی از دنیا ، تو رو داشتمو حالا

من شدم تنها ترین تنهای عالم

اینکه گذشتی و رفتی حلالت

اینکه دلم رو شکستی حلالت

فقط این خاطره هایی که دارم

با تو کجای دلم بذارم

اینکه گذشتی و رفتی حلالت

اینکه دلم رو شکستی حلالت

فقط این خاطره هایی که دارم

با تو کجای دلم بذارم

کاش منم مثه تو بد میشدم

به سادگی از تو رد میشدم

کاش واسه من هیچ مهم نبودی

بی خیالی رو بلد میشدم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور دانلود اهنگ دانلود بیکلام حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور دانلود ریمیکس حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور متن آهنگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود موزیک حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور دانلود کلیپ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور دانلود آلبوم حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور دانلود تک آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور تکست آهنگ حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور Download New Music دانلود حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور کد آهنگ پیشواز ایرانسل حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور کد آهنگ پیشواز همراه اول حلالت از موسی خاله و رضا خاکپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو