loading...

آهنگ گلچین

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی طرفدار,    کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی حالم عوض می

حسین بازدید : 2219 جمعه 24 خرداد 1398



,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی طرفدار
,    کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی حالم عوض میشه
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل شادمهر عقیلی حس خوبیه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی مسافر
,    کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی گمت کردم
,    کد اهنگ پیشواز اغوش شادمهر
,    کدپیشوازشادمهرعقیلی
,    پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی پخش انلاین

,   


 

 

چي تو چشات که تورو اينقد عزيز ميکنه
اين فاصله داره منو بي تو مريض ميکنه
اينکه نگات نميکنم يعني گرفتار توام
رفتن همه ولي نترس منکه طرفدار توام 0


هرچي سرم شلوغ شد رو فلب من اثر نداشت
بدون تودنياي من انگار تماشاگر نداشت
منونميشه حدس زد با اين غرور لعنتي
هيچوقت نخواستم ببينيم تو لحظه ناراحتي 0


ميخواستم نبخشمت يکي ازت تعريف کرد
ديدن تنهايي تو منو بلاتکليف کرد
بيا و معذرت بخواه از جشني که خراب شد
از اونکه واسه انتقامم از تو انتخاب شد 0


هرچي سرم شلوغ شد رو فلب من اثر نداشت
بدون تودنياي من انگار تماشاگر نداشت
منونميشه حدس زد با اين غرور لعنتي
هيچوقت نخواستم ببينيم تو لحظه ناراحتي 0


چي تو چشات که تورو اينقد عزيز ميکنه
اين فاصله داره منو بي تو مريض ميکنه
اينکه نگات نميکنم يعني گرفتار توام
رفتن همه ولي نترس منکه طرفدار توام 0


هرچي سرم شلوغ شد رو فلب من اثر نداشت
بدون تودنياي من انگار تماشاگر نداشت
منونميشه حدس زد با اين غرور لعنتي
هيچوقت نخواستم ببينيم تو لحظه ناراحتي

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی طرفدار

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی طرفدار

بزودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی طرفدار کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی حالم عوض میشه کد آهنگ پیشواز ایرانسل شادمهر عقیلی حس خوبیه کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی مسافر کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی گمت کردم کد اهنگ پیشواز اغوش شادمهر کدپیشوازشادمهرعقیلی پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو