loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی,کد موزیک اعصاب ندارم رضا یزدانی,آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی,دانلود آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم اعصاب ن

حسین بازدید : 129 پنجشنبه 28 بهمن 1395



متن آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی www.xni3e.ir
Lyrics Music Reza Yazdani Asab Nadaram
متن آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی
ترانه و شعر آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی
سرگیجه ی یک ساعتم وقته خواب ندارم برای این همه سوال که جواب ندارم
دریاچه ی ارومیه ام خشکم آب ندارم روی مغز من قدم نزن که اعصاب ندارم
گم شدم تو آسمونه دودیه تهرون گرد و غبار دارم ولی مهتاب ندارم , اعصاب ندارم اعصاب ندارم
تکست آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی
بیا تویه هوام نفس بکش یا تنها بذارم از ریه هام چیزی نپرس که میخوام ببارم/


چیزی نپرس از شهرمون که حرفی ندارم از من نپرس از من نپرس که اعصاب ندارم
گم شدم تو آسمونه دودیه تهرون گرد و غبار دارم ولی مهتاب ندارم , اعصاب ندارم اعصاب ندارم
اعصاب نداری اعصاب ندارم , اعصاب نداری اعصاب ندارم

http://www.faratext.com







برچسب ها کد آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی کد موزیک اعصاب ندارم رضا یزدانی آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی دانلود آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی دانلود آهنگ با لینک مستقیم اعصاب ندارم رضا یزدانی دانلود آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو اعصاب ندارم رضا یزدانی دانلود آهنگ جدید اعصاب ندارم رضا یزدانی ljk Hik' [ndn متن ترانه اعصاب ندارم رضا یزدانی متن آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی تکست آهنگ اعصاب ندارم رضا یزدانی دانلود ترانه اعصاب ندارم رضا یزدانی کد پیشواز همراه اول اعصاب ندارم رضا یزدانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل اعصاب ندارم رضا یزدانی دانلود آهنگ جدید اعصاب ندارم رضا یزدانی بهمن ماه 1395 ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو