loading...

آهنگ گلچین

فکر میکنم تا همیشه بین من فاصله است تا تو دلم تنگ شده واسه رقص با تو یعنی واقعا میشه چقدر انتظار سخته همه چى عین باد رفته دیوارى که بین ماست بسه واسه تا همیشه حیف تازگیا دلم میخواد کسی خندرو نبینه رو

حسین بازدید : 27 یکشنبه 12 مرداد 1399

فکر میکنم تا همیشه بین من فاصله است تا تو
دلم تنگ شده واسه رقص با تو
یعنی واقعا میشه چقدر انتظار سخته
همه چى عین باد رفته
دیوارى که بین ماست بسه
واسه تا همیشه حیف
تازگیا دلم میخواد کسی خندرو نبینه رو میمیکم
کم حرف شدم همیشه تو میریزم
کم غذا شدم مثلا برنج نمیخورم با ته دیگه زودی سیرم
ریشامم دراومده کلا درویش خوبی میشم
تاکه دورمم شلوغ میشه سریع سه صوت میپیچم
من یه ادم بیخودم که از دنیا ایزولم
سمت تو میدوم اخرش یه جا میبرم
روز اول یادته تو چى اخه میفهمی
روز اول بوی عطرم یادته جزییات تیپم چی
همون تاریخ همون جا که بار اول دیدیم همو همو تایم و همون تیپ من
با یه لبخند میشینمو همه فکر میکنن گدام
ملت نمیفهمن مثله دیوونه ها به همه میخندم
دنبالت میگردم یکى شبیه تو رو میبینمو یدفعه میپرم
فکر میکنم تا همیشه بین من فاصلست تا تو
دام تنگ شده واسه رقص با تو
یعنی واقعا میشه چقدر انتظار سخته
همه چى عین باد رفته
دیوارى که بین ماست بسه
واسه تا همیشه حیف
<<<تکست آهنگ جدید تا همیشه تیک تاک>>>
نمیفهمی چى میگم شاید سختته
نشنیدی چى میگن دندونى که درد میکنه باید کنده شه
ولی علم پیشرفت کرده واسه همین چیزا
به خدا پر کردنه اون دندون لعنتی واسه من کار سختى نیستا
ببین خیلی عاشقتم که تا همین جا موندم
این بدنو شبا با قرص دارم میخوابونم
تو نمیبینى یا من اینجا کورم
تو نمیبینى یا من اینجا کورم
کجایى با کیی بگو بینم
رنگ و مدل موهات چه جوریه امروزى هست
لباساى جدید خریدى اگه خریدى چه جورین
تو کدوم اکیپى اصلا نمودی اه
بابا هزار باریکلا به روحیت
منو ببین از تو تا کاپشنم جرو واجر
رد بدم تا درجه ی آمپرم یهو وایسه
چرا باید دندونمو فشار بدمو به خودم فاک بدم جلو آیینه
شمارشو ندارم وگرنه باهاش فاصلم یه موبایله
نیست مثله دورانى که پیشه هم بودیم
همه چى رو مخه دیگه بدجورى
از ریختت از موزیگ بگیر تا صداى شرشر
شیر ظرفشویی نیمه شب تو سینک
من اره میستم کوری دیگه چى بگم کوشى
برا ما چی داری تو دست
بخند اگه بین ما میونس
نگو معرفت رفت بگو برکت هست
بگو یه دری بازه وقتی میبینی دره بستس
باشه سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
<<<تا همیشه از تیک تاک>>>
شکر نون در میاد
چون جون کند زیاد
به فکر بار بندیله
مخالف کارمندی ی
میخواد بشه اوستای خودش
حتی یه کمک به دوستای دورش
یه آدم جون داره پره
نه از اونایی که زود ناله کنه
دشمنه هرچی دشمنی سازه
فقط میسازه مشتری ثابت
میگه سود خوب تو خرید خوب
با پشت کار با ضریب هوش
حال میکنه که داره طاقت
کار میکنه بخوابه راحت
به موقع میکنه بزل و بخشش
جور در میاد دخل و خرجش
برا خودش کانال برشه
اصل پول تو بازار صبحشه
صاحب کار چرا پشته میزه
یادش بخیر طی هاشو کشیده
بدشم میاد که یه جا خوب بشینه
قهرمانه انگار خود شیره شوخ طبعه
یه پا کمدیه حتی وقتی میخواد چکاشو بگیره
حرفش سنده شناس تر از بچه محله
دست به صدقه طرف حقه هر وقت که بحث طلبه
روزیش نون دلشه حتی نمیگه به خونه که چشه
تنها نیست اما میتونه تکی همشو رو شونه بکشه
برخورداش با همه میزونه کسبه مشتری آدمه دیوونه
بهترین راسته خاورمیونه پاک عشقه جاش بهشته
نداره تو کارش رشوره بالا سرش توی قاب نوشته
میپرسی مال دنیا چطور غمت نی
چون فرق گذاشتم بین پرچم و چشم و هم چشمی
مردم داری کن تا بشه بارت بسته
اما یادت هست که توقف بی جا مانع کسبه
اونوقت شدی بازنشته
پشتت میگن ناز شصتت
احترامش واجبه اون که پاشه از صفر
باشه سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو