loading...

آهنگ گلچین

ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو تو منو باور نداشتی مینداختی گردنم تقصیرتو دیگه نمیدم دستی به تو نمیگم دوست دارم تو مستی به تو آخه این همه

حسین بازدید : 44 چهارشنبه 22 خرداد 1398

دانلود آهنگ بیکلام ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو ,کد پیشواز ایرانسل ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو  ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود موزیک,دانلود آهنگ ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو ,دانلود ریمیکس ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو ,دانلود ترانه های جدید,کد پیشواز همراه اول ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو  ,متن آهنگ ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو  ,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو

تو منو باور نداشتی       

مینداختی گردنم تقصیرتو

دیگه نمیدم دستی به تو

نمیگم دوست دارم تو مستی به تو

آخه این همه پستی چطور

آهای بی مرام دوست داشتنی

آهای آخ که چقدر تو رو دوست داشتمی

آره اون منو میخواست نمیذاشتن دوستاش ولی

آهای عشق دوست داشتنیم آهای عشق دوست داشتنیم

یادت میمونه همه حرفامو یادت میمونه







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو کد پیشواز ایرانسل ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود موزیک دانلود آهنگ ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو دانلود ریمیکس ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو دانلود ترانه های جدید کد پیشواز همراه اول ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو متن آهنگ ازت خواهش کردم واسه یه بار بگیر تصمیمتو موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو