loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ mp3 دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم,    دانلود آهنگ mp3 دیدی اخرشم دادم از دست عزیزم,    دانلود آهنگ mp3 دیدی اخرشم دادمت از دست عزیزم,&

حسین بازدید : 61 دوشنبه 23 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم
,    دانلود آهنگ mp3 دیدی اخرشم دادم از دست عزیزم
,    دانلود آهنگ mp3 دیدی اخرشم دادمت از دست عزیزم
,    تنهاتر از من تنها مگه هست
,    دانلود آهنگ mp3 مهدی جهانی من مست و حیرون تو این خیابون
,    متن آهنگ mp3 تنهاتر از من مهدی جهانی
,    مهدی جهانی تنهاتر از من
,    دانلود آهنگ mp3 تنهاتر از من مهدی جهانی
,    آهنگ mp3 جدید مهدی جهانی عزیزم
,    دانلود آهنگ

 

متن آهنگ تنهاتر از من مهدی جهانی

تنهاتر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت
من مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

دانلود آهنگ مهدی جهانی تنهاتر از من

واست تموم شد این عشق جنون شد بالم شکستو بی آسمون شد
من مست و حیرون تنها و داغون دلتنگ میبارم همراه بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

تنهاتر از من تنها مگه هست مهدی جهانی

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلم از زندگی خسته است عزیزم عزیزم دانلود آهنگ mp3 دیدی اخرشم دادم از دست عزیزم دانلود آهنگ mp3 دیدی اخرشم دادمت از دست عزیزم تنهاتر از من تنها مگه هست دانلود آهنگ mp3 مهدی جهانی من مست و حیرون تو این خیابون متن آهنگ mp3 تنهاتر از من مهدی جهانی مهدی جهانی تنهاتر از من دانلود آهنگ mp3 تنهاتر از من مهدی جهانی آهنگ mp3 جدید مهدی جهانی عزیزم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو