loading...

آهنگ گلچین

کد موزیک جدید خورشید خانوم لیلا فروهر,خورشید خانوم لیلا فروهر,کد آهنگ جدید خورشید خانوم لیلا فروهر,تکست موزیک خورشید خانوم لیلا فروهر ,دانلود ترانه خورشید خانوم

حسین بازدید : 175 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 

 

آهنگ خورشید خانوم لیلا فروهر

 صبح تا غروب تو کوچه هاست
رو هره وروچینه هاست
صبح تا غروب تو کوچه هاست
رو هره وروچینه هاست
داغ می کنه یخ می کنه کاراش مثه دیوونه هاست
داغ می کنه یخ می کنه کاراش مثه دیوونه هاست
وقتی که اون میره هوا
باعشوه و نازو ادا
خورشید خانوم ورپریده
هم شیطونو هم ناقلاست
وقتی که اون میره هوا
باعشوه و نازو ادا
خورشید خانوم ورپریده
هم شیطونو هم ناقلاست

بیا تو این خونه بمون
خونتو قلب من بدون
بیا تو این خونه بمون
خونتو قلب من بدون
وقتی که اون میره بالا

دلم میگه آهای خدا
نذاردیگه بیاد پایین
خورشیده ظالم و بلا
وای خورشیده ظالم و بلا
وقتی که اون میره بالا
دلم میگه آهای خدا
نذاردیگه بیاد پایین
خورشیده ظالم و بلا
وای خورشیده ظالم و بلا
چون اگه اون بیاد پایین
آبها میشه ابر رو هوا
وقتی که بارون بزنه
یارم میشه از من جدا
چون اگه اون بیاد پایین
آبها میشه ابر رو هوا
وقتی که بارون بزنه
یارم میشه از من جدا
بیا تو این خونه بمون
خونتو قلب من بدون
بیا تو این خونه بمون
خونتو قلب من بدون




www.iransong.com







برچسب ها کد موزیک جدید خورشید خانوم لیلا فروهر خورشید خانوم لیلا فروهر کد آهنگ جدید خورشید خانوم لیلا فروهر تکست موزیک خورشید خانوم لیلا فروهر دانلود ترانه خورشید خانوم لیلا فروهر خورشید خانوم لیلا فروهر کیفیت عالی متن ترانه خورشید خانوم لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خورشید خانوم لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو خورشید خانوم لیلا فروهر تکست آهنگ خورشید خانوم لیلا فروهر دانلود آهنگ خورشید خانوم لیلا فروهر کیفیت عالی کد موزیک خورشید خانوم لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید خورشید خانوم لیلا فروهر کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تکست نایس خورشید خانوم لیلا فروهر متن آهنگ خورشید خانوم لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم خورشید خانوم لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ خورشید خانوم لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ خورشید خانوم لیلا فروهر سایت ایکس نایس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو