loading...

آهنگ گلچین

تکست آهنگ ترس ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ترس ماهان بهرام خان,متن آهنگ ترس ماهان بهرام خان,دانلود ترانه ترس ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ جدید ترس

حسین بازدید : 111 پنجشنبه 28 بهمن 1395



متن آهنگ ترس ماهان بهرام خان www.xni3e.ir
Lyrics Music Mahan Bahram Khan Tars
متن آهنگ ترس ماهان بهرام خان
ترانه و شعر آهنگ ترس ماهان بهرام خان
بی تو قده یه ساله هر ثانیه تویه خونه چقدر جات خالیه این روزا روزای عجیبیه
قابه عکسه دوتاییمون سر جاش شبا حرف میزنم واسه تو یواش
یادته یادته گفتی که به یادم باش
من دقیقا تو اوجه تنهایی دلم میخواد بدونم تو این لحظه ها کجایی خدایی سخته چقدر جدایی
چشمای من دوباره میباره فایده ای نداره کی تو رو واسه من میاره
ترسه منم همیشه همینه که این دنیا دیگه کسی رو مثه تو نبینه
تکست آهنگ ترس ماهان بهرام خان
کی بعد تو میتونه منو به لحظه های خوبمون برگردونه/


این خونه بی تو واسه من شبیه یه زندونه و دلمو میلرزونه
وقتی چشمای تو میاد جلو چشم انگار که پر از احساسه آرامشم
من دقیقا تو اوجه تنهایی دلم میخواد بدونم تو این لحظه ها کجایی خدایی سخته چقدر جدایی
چشمای من دوباره میباره فایده ای نداره کی تو رو واسه من میاره
ترسه منم همیشه همینه که این دنیا دیگه کسی رو مثه تو نبینه



http://www.faratext.com







برچسب ها تکست آهنگ ترس ماهان بهرام خان دانلود آهنگ با لینک مستقیم ترس ماهان بهرام خان متن آهنگ ترس ماهان بهرام خان دانلود ترانه ترس ماهان بهرام خان دانلود آهنگ جدید ترس ماهان بهرام خان کد موزیک ترس ماهان بهرام خان ljk Hik' [ndn کد آهنگ ترس ماهان بهرام خان دانلود آهنگ ترس ماهان بهرام خان کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو ترس ماهان بهرام خان دانلود آهنگ جدید ترس ماهان بهرام خان بهمن ماه 1395 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ترس ماهان بهرام خان دانلود آهنگ ترس ماهان بهرام خان آهنگ ترس ماهان بهرام خان متن ترانه ترس ماهان بهرام خان کد پیشواز همراه اول ترس ماهان بهرام خان ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو