loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ mp3 خیسه چشمام کامران مولایی,    دانلود آهنگ mp3 دلتنگی کامران مولایی,    دانلود اهنگ mp3 دنیای من کامران مولایی, 

حسین بازدید : 29 دوشنبه 07 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 خیسه چشمام کامران مولایی
,    دانلود آهنگ mp3 دلتنگی کامران مولایی
,    دانلود اهنگ mp3 دنیای من کامران مولایی
,    کلیپ کامران مولایی پشت خط
,    اهنگ mp3 افشین اذری امشب عکساتو با گریه بوسیدم
,    امشب عکساتو با گریه بوسیدم اپارات
,    متن آهنگ mp3 پشت خط از کامران مولایی
,    دانلود اهنگ mp3 سردرگم از کامران مولایی
,    دانلود اهنگ mp3 کامران مولایی
,    Download music

تخت خواب و منو درد بی خوابی
خونه ی بی تو و اشک و بی تابی
من لباسم هنوز عطرتو داره
غصه هر لحظه تهام نمیزاره
امشب عکساتو با گریه بوسیدم
پست خطتت که خاموشه پوسیدم
کم میارم تو رو توی اغوشم
خاطراتت نمیشه فراموشم
خیسه چشمام دلم خون پر ازدردم
امشبم جاتو با گریه پر کردم
باز خیال تو رو تو سرم دارم
شونه هاتو واسه گریه کم دارم
دست تو توی دست یکی دیگه
کی داره واست از زندگی میگه
عکست اینجا همه یادگاریته
تو هواست به خال کناریته
تو خوشی با اون میدی واسش جون
زیر یه سقفید خوش به حالتون
من تک و تنها تو خیابونا
میزنم هق هق زیر بارونا
تو خوشی با اون میدی واسش جون
زیر یه سقفید خوش به حالتون
من تک و تنها تو خیابونا
میزنم هق هق زیر بارونا
خیسه چشمام دلم خون پر ازدردم
امشبم جاتو با گریه پر کردم
باز خیال تو رو تو سرم دارم
شونه هاتو واسه گریه کم دارم
دست تو توی دست یکی دیگه
کی داره واست از زندگی میگه
عکست اینجا همه یادگاریته
تو هواست به خال کناریته
به یاد پدرم







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 خیسه چشمام کامران مولایی دانلود آهنگ mp3 دلتنگی کامران مولایی دانلود اهنگ mp3 دنیای من کامران مولایی کلیپ کامران مولایی پشت خط اهنگ mp3 افشین اذری امشب عکساتو با گریه بوسیدم امشب عکساتو با گریه بوسیدم اپارات متن آهنگ mp3 پشت خط از کامران مولایی دانلود اهنگ mp3 سردرگم از کامران مولایی دانلود اهنگ mp3 کامران مولایی Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو