loading...

آهنگ گلچین

دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره,دانلود آهنگ بیکلام دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره,دانلود آهنگ دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم من به این

حسین بازدید : 59 یکشنبه 12 خرداد 1398

دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره,دانلود آهنگ بیکلام دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره,دانلود آهنگ دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره ,



دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
می خوان این دل خوشی رو ازم بگیرن
اگه اون بود نمی ذاشت
می خوان اتیش بزنن به هستی من
اگه اون بود نمی ذاشت
اگه اون بود نمی ذاشت

 دلخوشی

حال من این جوری باشه
نمیذاشت حرفیو ترسی
دیگه از دوری باشه


دل من به این خوشه
که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
کاش میشد از تو دلم
حرفامو بیرون بریزم
یه شبم اشکامو من
تو دامن اون بریزم
دلم من به این خوشه
که یاری مثل اون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره
سر حرفش میمونه
این دیوونه تا جون داره




منبع:
mynextmelody.ir









برچسب ها دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره دانلود آهنگ بیکلام دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره دانلود آهنگ دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دلم من به این خوشه که یاری مثل اون داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو