loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ عشق من جغور بغوره,    دانلود اهنگ شاد سه برادر خداوردی جغور بغور,    دانلود اهنگ تصویری جغور بغور,    دانلودآهنگ جغور بغور

حسین بازدید : 197 جمعه 07 دی 1397



,    دانلود آهنگ عشق من جغور بغوره
,    دانلود اهنگ شاد سه برادر خداوردی جغور بغور
,    دانلود اهنگ تصویری جغور بغور
,    دانلودآهنگ جغور بغور سه برادرخداوردی
,    متن اهنگ جغور بغور
,    آهنگ داماد از برادران خداوردی
,    سه برادر خداوردی سوسک
,    سه برادر خداوردی شما خونتون مورچه داره

,   
,   

تکست و متن آهنگ جدید جغور بغور سه برادر

عشق جقور بقور

دوست دارم جغور بغور درست کنم با جیگرت

اگه قابل بدونی بشم دوماد مادرت

دوست دارم تو قلب تو یه نقش خوب بازی کنم

اگه عشق من تویی خودم میشم بازیگرت

خودم میشم بازیگرت

تو که عشق جغور بغوری بانمکی و صبوری

میام تورو میگیرمت با اینکه یکم از ما دوری

تو که عشق جغور بغوری بانمک و صبوری

میام تورو میگیرمت با اینکه یکم از ما دوری

صبحونم جغور بغور ناهارم جغور بغور

عشق من جغور بغوره زندگیم جغور بغوره

http://new-song.ir/

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ عشق من جغور بغوره دانلود اهنگ شاد سه برادر خداوردی جغور بغور دانلود اهنگ تصویری جغور بغور دانلودآهنگ جغور بغور سه برادرخداوردی متن اهنگ جغور بغور آهنگ داماد از برادران خداوردی سه برادر خداوردی سوسک سه برادر خداوردی شما خونتون مورچه داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو