loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ عشق تو دارو نداره دلم بود میثم ابراهیمی,    دانلود آهنگ عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود,    دانل

حسین بازدید : 317 شنبه 11 خرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ عشق تو دارو نداره دلم بود میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
,    دانلود آهنگ عشق تو دار و ندار دلم بود از میثم ابراهیمی
,    عشق تو دار و ندار دلم بود میثم ابراهیمی
,    عشق تو دار و ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
,    دانلوداهنگ عشق تو دارو ندار دلم بود
,    دانلود آهنگ ریکاوری میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی
,    عشق تو دار و ندار دلم بود یگانه

متن آهنگ میثم ابراهیمی عشق تو دارو ندار دلم بود

اومدی بازی بدی دلو بری آره

آخه دیوونه قد من کی دوست داره

میثم ابراهیمی عشق تو دارو ندار دلم بود دانلود آهنگ میمیرم برات

نمیدونم چی شد، پس زدی این دلو

کجایی ببینی دلم چه حالی داره

متن آهنگ میثم ابراهیمی عشق تو دارو ندار دلم بود

عشق تو دارو ندار دلم بود

خاطره هام همه با تو قشنگ بود

نبودت سختمه نگو که حقمه

دانلود آهنگ  تیتراژ سریال ریکاوری با صدای میثم ابراهیمی

زیادی دوست داشتم این گناه من بود

نگو که حقمه، بریدم از همه

کجایی ببینی دلم چه حالی داره

آهنگ میمیرم برات تیتراژ سریال ریکاوری

دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم

حالت قشنگ نگاتو دوست دارم

آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات

کاشکی برگردیو باز بمیرم برات

 

https://baran-music.com

 








برچسب ها دانلود آهنگ عشق تو دارو نداره دلم بود میثم ابراهیمی دانلود آهنگ عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود دانلود آهنگ عشق تو دار و ندار دلم بود از میثم ابراهیمی عشق تو دار و ندار دلم بود میثم ابراهیمی عشق تو دار و ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود دانلوداهنگ عشق تو دارو ندار دلم بود دانلود آهنگ ریکاوری میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عشق تو دار و ندار دلم بود یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو