loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند باور کن,    دانلود آهنگ تقدیر مهدی احمدوند,    دانلود اهنگ اشتباه از مهدی احمدوند,    مهدی

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 04 بهمن 1397

,   
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند باور کن
,    دانلود آهنگ تقدیر مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ اشتباه از مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند روزای دور از تو
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند ازت چیزی نمیپرسم
,    مهدی احمدوند الکی
,    مهدي احمدوند دلم
,    دانلود آهنگ غمگین مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند به نام نامه

,   

متن آهنگ باور از مهدی احمدوند

زحمتام برای اینه که حرفام باورت باشه

اگه من یه روزی مردم یه سقفی روسرت باشه

سختی میکشم نبینم که خونم روی آب باشه

منه پیرمرد که رفتم یه عکسی توی قاب باشه

سختی اینقد دیدم خنده رفته از یادم

تو با خنده شاد باش من باشادیت شادم

مطمئنم دیدی عشقت اینجا جاشه
motmaenam didi eshghet inja jashe

من میرم بانی باش اسمی از من باشه
man miram bani bash esmi az man bashe

ترانه آهنگ باور از مهدی احمدوند

سختی اینقد دیدم خنده رفته از یادم

تو با خنده شاد باش من باشادیت شادم

مطمئنم دیدی عشقت اینجا جاشه
motmaenam didi eshghet inja jashe

من میرم بانی باش اسمی از من باشه
man miram bani bash esmi az man bashe

 

https://www.bibakmusic.com/6443/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1.html







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند باور کن دانلود آهنگ تقدیر مهدی احمدوند دانلود اهنگ اشتباه از مهدی احمدوند مهدی احمدوند روزای دور از تو دانلود اهنگ مهدی احمدوند ازت چیزی نمیپرسم مهدی احمدوند الکی مهدي احمدوند دلم دانلود آهنگ غمگین مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند به نام نامه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو