loading...

آهنگ گلچین

یادمه ناز دو چشمای قشنگـت یادمه اون گونه های رنگ وا رنگـت یادمـه مهربونیـت با دل من یادمـه برق چشای مهربونت اولین شب یادمه فالمـو خونـدی تو دلم مث یک خاطره مونـدی یادمه گفتم این لحظه ی کـم تو چه راحـت

حسین بازدید : 67 جمعه 10 خرداد 1398

یادمه ناز دو چشمای قشنگـت
یادمه اون گونه های رنگ وا رنگـت
یادمـه مهربونیـت با دل من
یادمـه برق چشای مهربونت
اولین شب یادمه فالمـو خونـدی
تو دلم مث یک خاطره مونـدی
یادمه گفتم این لحظه ی کـم
تو چه راحـت پا گذاشتـی توی قلبم
یادمه ناز دو چشمای قشنگت
یادمه اون گونه های رنگ وا رنگـت
یادمـه مهربونیــت با دل من
یادمه برق چشـای مهربونت
اولین شب یادمه فالمـو خوندی

 

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ یادمه از کامران مولایی

♫♫♫♫♫♫

تو دلم مـث یک خاطره موندی
یادمه گفتم این لحظه ی کـم
تو چه راحت پا گذاشتی توی قلبم
اولین شب یادمه فالمـو خونـدی
تو دلم مث یک خاطره موندی
یادمه گفتم این لحظه ی کـم
تو چه راحت پا گذاشتی توی قلبم

https://msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یادمه ناز دو چشمای قشنگـت متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام یادمه ناز دو چشمای قشنگـت یادمه ناز دو چشمای قشنگـت متن آهنگ یادمه ناز دو چشمای قشنگـت کد آهنگ پیشواز ایرانسل یادمه ناز دو چشمای قشنگـت کد آهنگ پیشواز همراه اول یادمه ناز دو چشمای قشنگـت دانلود آهنگ یادمه ناز دو چشمای قشنگـت با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو