loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ تورا به حرمت عشقت بیا برگرد,    دانلود اهنگ چقدر ساده بهم ریختی روان مرا,    دانلود آهنگ سریع پیر شدم امیر عظیمی, 

حسین بازدید : 109 پنجشنبه 13 تیر 1398


,   
,    دانلود اهنگ تورا به حرمت عشقت بیا برگرد
,    دانلود اهنگ چقدر ساده بهم ریختی روان مرا
,    دانلود آهنگ سریع پیر شدم امیر عظیمی
,    دانلود آهنگ تو نیم دیگر من نیستی
,    متن آهنگ نیم دیگر امیر عظیمی
,    تو را به حرمت عشقت قسم بیا برگرد
,    دانلود آهنگ نه تو خلیل خدایی نه من چو اسماعیل
,    به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه
,    نه تو خلیل خدایی امیر عظیمی

,   

http://pop-music.ir

چقدر ساده بهم ریختی روان مرا

بریده غصه ی دل کندنت آبای مرا

قبول کن که مخاطب پسند خواهد شد

به هر زبان بنویسند داستان مرا

گذشتی از من و شب های خالی از غزلم

گرفته حضرت دستان تو جهان مرا

سریع پیر شدم آنچنان که آیینه نیز

شکسته در دل خود صورت جوان مرا

به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه

خدا گرفت به دست تو امتحان مرا

سریع پیر شدم آنچنان که آیینه نیز

شکسته در دل خود صورت جوان مرا

به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه

خدا گرفت به دست تو امتحان مرا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر عظیمی بنام نیم دیگر

♫♫♫♫♫♫

نه تو خلیل خدایی نه من چو اسمائیل

بگیر خنجر و دردم بگیر جان مرا

تو را به حرمت عشقت قسم بیا برگرد

بیا و تلخ تر از این نکن دهان مرا

چه روزگار غریبیست بعد رفتن تو

بغل گرفته غمی کهنه آسمان مرا

تو نیم دیگر من نیستی تمام منی

تمام کن غم و اندوه سالیان مرا

سریع پیر شدم انچنان که آینه نیز

شکسته در دل خود صورت جوان مرا

به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه

خدا گرفت به دست تو امتحان مرا

سریع پیر شدم آنچنان که آیینه نیز

شکسته در دل خود صورت جوان مرا

به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه

خدا گرفت به دست تو امتحان مرا

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام نیم دیگر

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام نیم دیگر

 







برچسب ها دانلود اهنگ تورا به حرمت عشقت بیا برگرد دانلود اهنگ چقدر ساده بهم ریختی روان مرا دانلود آهنگ سریع پیر شدم امیر عظیمی دانلود آهنگ تو نیم دیگر من نیستی متن آهنگ نیم دیگر امیر عظیمی تو را به حرمت عشقت قسم بیا برگرد دانلود آهنگ نه تو خلیل خدایی نه من چو اسماعیل به فکر معجزه ای تازه بودم و ناگاه نه تو خلیل خدایی امیر عظیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو