loading...

آهنگ گلچین

منو یادت بیار وقتی کنارنت صدام می سپردم دست خورشید هنوزم حس گرم بودنت میشه لا به لای قصه فهمید ببین دریا هنوزم خاطرش هست موهاشو شونه می کردیم دوتای حالا اینجامو میبینم دیگه نیست کف دست های ساحل رد پای

حسین بازدید : 91 جمعه 10 خرداد 1398

منو یادت بیار وقتی کنارنت
صدام می سپردم دست خورشید
هنوزم حس گرم بودنت
میشه لا به لای قصه فهمید
ببین دریا هنوزم خاطرش هست
موهاشو شونه می کردیم دوتای
حالا اینجامو میبینم دیگه نیست
کف دست های ساحل رد پای
کف دست های ساحل رد پای
این روز ها وقتی دلم تنگ میشه میگیره
مییرم لب ساحل تو ماسه ها میگردم
دیگه رد پامو موج ها بردن
ای وای که من با عشقمون چیکار کردم
دیگه بهونه نیست واسه موندن
دشمنا خاطراترامون رو سوزوندن

Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید منو ساحل از آرش دلفان,متن آهنگ منو ساحل از آرش دلفان ,متن آهنگ,منو ساحل از آرش دلفان,دانلود آهنگ منو ساحل از آرش دلفان با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو ساحل از آرش دلفان ,کد آهنگ پیشواز همراه اول منو ساحل از آرش دلفان ,دانلود آهنگ بیکلام منو ساحل از آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


اگه حرفی باشه واسه موندن
مهر سکوت رو لبامون سوزوندن

♫♫♫♫♫♫

 

♫♫♫♫♫♫

هنوزم به یادش اون روزامون
همون روزای که خوش بودم دوتامون
کدوم ساحل اشک های حسرت میزه
چرا جدای شد سهم دلمون
الهی اون که دستامون رو دور کرد
نور فانوس عشقمون گور کرد
یه روزی جونشو دریا بگیره
تو آغوش همون دریا بمیره
تو آغوش همون دریا بمیره
این روز ها وقتی دلم تنگ میشه میگیره
مییرم لب ساحل تو ماسه ها میگردم
دیگه رد پامو موج ها بردن
ای وای که من با عشقمون چیکار کردم
دیگه بهونه نیست واسه موندن
دشمنا خاطراترامون رو سوزوندن
اگه حرفی باشه واسه موندن
مهر سکوت رو لبامون سوزوندن

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید منو ساحل از آرش دلفان متن آهنگ منو ساحل از آرش دلفان متن آهنگ منو ساحل از آرش دلفان دانلود آهنگ منو ساحل از آرش دلفان با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو ساحل از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز همراه اول منو ساحل از آرش دلفان دانلود آهنگ بیکلام منو ساحل از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو