loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ تقدیر مصطفی فتاحی,    آهنگهای مصطفی فتاحی 92,    آهنگ جدید مصطفی فتاحی 98,    دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 97,  &nbs

حسین بازدید : 21 یکشنبه 19 آبان 1398


,    متن اهنگ تقدیر مصطفی فتاحی
,    آهنگهای مصطفی فتاحی 92
,    آهنگ جدید مصطفی فتاحی 98
,    دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 97
,    دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 94
,    اهنگ قدیمی مصطفی فتاحی خداحافظ
,    مصطفی فتاحی گلچین
,    البوم جدید مصطفی فتاحی
,    فول البوم مصطفی فتاحی
,   
,   

حالو روزمو ببین چرا کردی با من این

تو میخواستی با .جداییت بزنی دلو زمین

تو میگفتی دلبری با نگات دل می بری

عشق تو شد بچه بازی والا تو چه نوبری!

عشقم بی تو میمیرم بی تو به عشق اسیرم

پیشم اگه نباشی. دست غمو میگیرم

بی تو دارم میسوزم تو فکرتم هنوزم

آهنگ تقدیر از مصطفی فتاحی

کاشکی بودی کنارم. عشقو با تو بسازم

تو به تقدیر دل من بده فرصتی دوباره

نذار که بیشتر از این چشم من بارون بباره

دل من پیش تو گیره .نباشی بی تو میمیره

آهنگ تقدیر از مصطفی فتاحی

میبینی آخر یه روزی که بدون تو میمیره

واسه دیدن دوبارت دل من سر میزنه

یه فرصتی دوبارست .که به تو سر بزنه

میبینی که قلب خستم میمیره ای نازنین

میدونی عاشقترینه .عاشقت روی زمین

 

http://nakaman2.ir

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها متن اهنگ تقدیر مصطفی فتاحی آهنگهای مصطفی فتاحی 92 آهنگ جدید مصطفی فتاحی 98 دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 97 دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 94 اهنگ قدیمی مصطفی فتاحی خداحافظ مصطفی فتاحی گلچین البوم جدید مصطفی فتاحی فول البوم مصطفی فتاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو