loading...

آهنگ گلچین

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفتمن مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر باروندیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزمدلم از زندگی خستست عزیزم عزیزممگه میشه رو تو چشم بست عزیز

حسین بازدید : 63 یکشنبه 05 خرداد 1398

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت
من مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم


مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی جهانی بنام تنهاتر از من

♫♫♫♫♫♫

واست تموم شد این عشق جنون شد
بالم شکست و بی آسمون شد
من مست و حیرون تنها و داغون دلتنگ میبارم همراه بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

popmelo.ir







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت متن آهنگ تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت دانلود آهنگ بیکلام تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت کد آهنگ پیشواز همراه اول تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت Download Music متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو