loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ طاق ثریا محسن چاوشی موزیک جدید محسن چاوشی با کیفیت 320 و 128 در سایت قرار گرفت Download Music Tagh Soraya By Mohsen Chavoshi برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید من جلد تو هستم

حسین بازدید : 13 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ طاق ثریا محسن چاوشی

موزیک جدید محسن چاوشی با کیفیت 320 و 128 در سایت قرار گرفت

Download Music Tagh Soraya By Mohsen Chavoshi

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

من جلد تو هستم بر بام تو هستم

تو شمس منی من خورشید پرستم

مغرب همه اندوه اندوه غروب ات

ای قبله مشرق ثنا گوی تو هستم

ای نای گلویت همچون نی داوود

حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم

گنجشک گلویم شرح است چو منصور

بر دار تو هستم غربال تو هستم

حیران تو گردد آن کس که بدیدت

آن دم چو برفتی صدبار شهیدت

میسوزم و نالم چون آتش نمرود

بازای گلستان بر داغ عبدیت

دانلود آهنگ ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست محسن چاوشی

ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست

مارا بستاند این ولوله بازار

ای از سر لطفش خوش در تو دمیده

هر دم که تو خواندیم انگار نه انگار

ای سرمه کشیده روز و شب مارا

ای سرو بریده نشناخته ما را

پایان بده جانا این آمد و شد را

راحت کن و بستان این خوف و رجا را

ای نای گلویت همچون نی داوود

حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم

گنجشک گلویم شرح است چو منصور

بر دار تو هستم غربال تو هستم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو