loading...

آهنگ گلچین

زمین و آسمون دور تو میگرده ببین اسم تو یک دنیارو پر کردهتویی اوج تموم افتخاراتم اگه خشکی بشی بارون دریاتمایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توستایران قلب من تو دستام واسه توست ایرا

حسین بازدید : 61 جمعه 03 خرداد 1398

زمین و آسمون دور تو میگرده ببین اسم تو یک دنیارو پر کرده
تویی اوج تموم افتخاراتم اگه خشکی بشی بارون دریاتم
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ,دانلود آهنگ ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,دانلود آهنگ جدید ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ,

 

 

آهنگ جدید بهنام بانی و ایمان ابراهیمی بنام ایران

♫♫♫♫♫♫

کجا میتونه خاکس به گرمای وطن شه دوباره پرچمت رو شونه من میدرخشه
یه احساس عجیبی به قلبم داری میدی برای قهرمانی تو بهم انگیزه میدی
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست
ایران قلب من تو دستام واسه توست ایران جان من خلیج فارس توست

 

www.popmelo.ir







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی دانلود آهنگ جدید ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول ایران از بهنام بانی و ایمان ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو