loading...

آهنگ گلچین

نمیفهمی که دلم شکسته این روزا تو  میدونستم که میری میدیــدم این روزاتــــو من که بدترین روزامو این روزا میگذرونم تو چجوری و با کی میگذرونی روزاتو ؟ نفهمیدی که دلم نمیتونه طاقت بیاره میدونستم که ع

حسین بازدید : 49 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398

نمیفهمی که دلم شکسته این روزا تو 
میدونستم که میری میدیــدم این روزاتــــو
من که بدترین روزامو این روزا میگذرونم
تو چجوری و با کی میگذرونی روزاتو ؟
نفهمیدی که دلم نمیتونه طاقت بیاره
میدونستم که عشقم میره و قالم میذاره
رفتشو ندید که هیچکی واسه من نمونده
این روزا تنها همدم شبای من سیگاره
غریبه شدی با دلم ، تاوان میدی میبینمت
با اینکه دارم هر روز پیش همه میبینمت


منی که طاقت نداشتم غریبه نگات کنه
با چشام دیدم غریبه ها تو رو میبینمت
آهنگ نیمکت از عمران
آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت
یه روزی پشیمونی تو صورتت جار میزنه
میفتی یاد این عاشق که شبا جار میزنه
منی که بدم میومد از دونه ای سیگار
ببین که این مرد هی لباشو به سیگار میزنه
دل کندی دمت گرم ایول داریا !! 
آخراش فهمیدم ..

 

 

 

 

غریبه شدی با دلم تاوان
میدی میبینمت با اینکه دارم
هروز پیش همه میبینمت منی
که طاقت نداشتم غریبه نگات کنه با چشمام دیدم غریبها تو رو میبیننت
یه روزی پشیمونی تو صورتت جار
میزنه می‌افتی یاد این عاشق
که شبا زار میزنه

 

 

 دانلود آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت کد آهنگ پیشواز همراه اول غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت دانلود آهنگ غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت با کیفیت 320 غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت دانلود آهنگ بیکلام غریبه شدی با دلم تاوان میدی میبینمت متن آهنگ دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو