loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ احمد صفایی نمیزارم غرورمو بشکنی,    دانلود اهنگ احمد صفایی اشتباه,    دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام عادت,    دانلود اه

حسین بازدید : 37 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

,    دانلود اهنگ احمد صفایی نمیزارم غرورمو بشکنی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی اشتباه
,    دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام عادت
,    دانلود اهنگ احمد صفایی لج کردی
,    کلیپ احمد صفایی میخواستمت
,    دانلود اهنگ احمد صفایی گلایه
,    یروز تو رو میخواستم ولی دیگه نمیخوام
,    دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی
,    دانلود اهنگ احمد صفایی حسرت

https://www.jenabmusic.com/

 

متن آهنگ جدید احمد صفایی میخواستمت

واسه من سخته ندیدنه تو ولی نمیذارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط زدم هر چی که خاطره از تو بود سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

شعر آهنگ جدید احمد صفایی میخواستمت

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام

سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد

اینقده بدی که مثله تو ندیدم

واسه من سخته ندیدن تو ولی نمیذارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط زدم هر چی که خاطره از تو بود سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام

سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد

اینقده بدی که مثله تو ندیدم

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی نمیزارم غرورمو بشکنی دانلود اهنگ احمد صفایی اشتباه دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام عادت دانلود اهنگ احمد صفایی لج کردی کلیپ احمد صفایی میخواستمت دانلود اهنگ احمد صفایی گلایه یروز تو رو میخواستم ولی دیگه نمیخوام دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی دانلود اهنگ احمد صفایی حسرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو