loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید  تمام من برای تو تویی که جان من شدی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ  تمام من برای تو تویی که جان من شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تمام من ب

حسین بازدید : 75 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ جدید  تمام من برای تو تویی که جان من شدی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ  تمام من برای تو تویی که جان من شدی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تمام من برای تو تویی که جان من شدی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام  تمام من برای تو تویی که جان من شدی, تمام من برای تو تویی که جان من شدی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  تمام من برای تو تویی که جان من شدی ,دانلود آهنگ  تمام من برای تو تویی که جان من شدی با کیفیت 320,

 

تمام من برای تو تویی که جان من شدی
زعشق تو چه بیقرارم
نترس از این وابستگی از عادت و دلبستگی
که بی تو من نفس ندارم
تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی
آتش به جانمان زنی به قلب خود جفا کنی
دیوانگی کن بیش از این باید که لبریزم کنی
دریا به دریا با توام باید که درگیرم کنی
دریا به دریا با توام


عطر نفس های تو خواب چشمان تو
آن همه حرفای تو عهد و پیمان تو
مرا نگاه کن ببین ای تو ای خوب من
از تو من عاشق شدم ای تو محبوب من
دریا به دریا با توام
تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی
آتش به جانمان زنی به قلب خود جفا کنی
دیوانگی کن بیش از این باید که لبریزم کنی
دریا به دریا با توام باید که درگیرم کنی
دریا به دریا با توام

naslemusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تمام من برای تو تویی که جان من شدی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ تمام من برای تو تویی که جان من شدی کد آهنگ پیشواز همراه اول تمام من برای تو تویی که جان من شدی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام تمام من برای تو تویی که جان من شدی تمام من برای تو تویی که جان من شدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تمام من برای تو تویی که جان من شدی دانلود آهنگ تمام من برای تو تویی که جان من شدی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو