loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید خواهش میکنم گیتا کیفیت 320 ,خواهش میکنم گیتا,Hik\' [ndnhd;s khds,دانلود موزیک ویدیو خواهش میکنم گیتا,کد موزیک خواهش میکنم گیتا ,دانلود آهنگ با ل

حسین بازدید : 211 یکشنبه 20 فروردین 1396


آهنگ خواهش میکنم گیتا

 الو اخ او اخ الو الو
الو اخ او اخ الو الو

خواهش میکنم الو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم

بگو الان بمیر میمیرم
از ابر بهار گلاب می گیرم

سر راه تو عزیزمیریزم
اما من بدون تو میمیرم

خواهش میکنم الو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم

تو رو مثل بره اهو من نوازش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم

خواهش میکنم الو خواهش میکنم


من دلم میخواد که باتو سازش بکنم

دل دیونه رو تو سینه رامش بکنم
صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشبکه پیش من میمونه
صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشبکه پیش من میمونه
سازش میکنم الو سازش میکنم

سازش میکنم الو سازش میکنم
برای اخرین بار از تو خواهش میکنم

برای اخرین بار از تو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم

الو اخ او اخ الو الو
الو اخ او اخ الو الو

خواهش میکنم الو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم
سازش میکنم سازش میکنم سازش میکنم

اما من بدون تو میمیرم
بگو الان بمیر میمیرم

از غم باد گلو میچینم
سر راه تو عزیزمیریزم

اما من بدون تو میمیرم
اما من بدون تو میمیرم

بگو الان بمیر میمیرم
از غم باد گلو میگیرم

سر راه تو عزیزمیریزم
اما من بدون تو میمیرم

خواهش میکنم الو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم

تو رو مثل بره اهو من نوازش میکنم
تو رو مثل بره اهو من نوازش میکنم

خواهش میکنم الو خواهش میکنم
من دلم میخواد که باتو سازش بکنم

دل دیونه رو تو سینه رامش بکنم
صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشبکه پیش من میمونه
صدای زنگ خونه تو گوش من میخونه

عزیزی دارم امشبکه پیش من میمونه

سازش میکنم سازش میکنم سازش میکنم
برای اخرین بار از تو خواهش میکنم

برای اخرین بار از تو خواهش میکنم
خواهش میکنم الو خواهش میکنم

خواهش میکنم الو خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم

الو
خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم

الو
خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم

الو
خواهش میکنم
خواهش میکنم

خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم
الو





http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید خواهش میکنم گیتا کیفیت 320 خواهش میکنم گیتا Hik' [ndnhd;s khds دانلود موزیک ویدیو خواهش میکنم گیتا کد موزیک خواهش میکنم گیتا دانلود آهنگ با لینک مستقیم خواهش میکنم گیتا خواهش میکنم گیتا کیفیت عالی متن آهنگ خواهش میکنم گیتا دانلود ترانه خواهش میکنم گیتا دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 تکست آهنگ خواهش میکنم گیتا تکست موزیک خواهش میکنم گیتا کد آهنگ پیشواز ایرانسل خواهش میکنم گیتا کد آهنگ جدید خواهش میکنم گیتا دانلود آهنگ جدید تکست نایس خواهش میکنم گیتا کد موزیک جدید خواهش میکنم گیتا متن ترانه خواهش میکنم گیتا دانلود آهنگ خواهش میکنم گیتا کیفیت عالی دانلود آهنگ خواهش میکنم گیتا فروردین 96 دانلود آهنگ خواهش میکنم گیتا سایت ایکس نایس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو