loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ کاسه خون از امین فیاض,    دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون از اسی,    دل شده یک کاسه خون چاوشی,    دانلود

حسین بازدید : 119 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398


,   

,    دانلود آهنگ کاسه خون از امین فیاض
,    دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون از اسی
,    دل شده یک کاسه خون چاوشی
,    دانلود ریمیکس آهنگ دل شده یک کاسه خون
,    دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون محسن چاوشی
,    دل شده کاسه خون با صدای پیمان
,    دانلود آهنگ امین فیاض
,    دانلود اهنگ دل شده ی کاسه ی خون از اغاسی
,    دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون آغاسی ریمیکس

,   

دل شده کاسه خون

به لبم داغ جنون

به کنارم تو بمون

مرو با دیگری

اومده دیونه تو

به در خونه تو

مرو با دیگری

یار دگر داری اگر بی خبر وای من

yare degar dari agar bi khabar vaye man

تا به لبت بوسه زند بعد از این جای من

ta be labat boose zanad baad az in jaye man

چشم و دلم منتظره

آه من بی اثره

دو تا چشمم به دره

که تو پیدا بشی

دل میگه باز گریه کنم

ز غمت شکوه کنم

که تو رسوا بشی

خونه خون اشک روون

شد خدا مونسم

دل شده یه کاسه خون

به لبم داغ جنون

به کنارم تو بمون

مرو با دیگری

اومده دیونه تو

به در خانه تو

مرو با دیگری

یار دگر داری اگر بی خبر وای من

yare degar dari agar bi khabar vaye man

تا به لبت بوسه زند بعد از این جای من

ta be labat boose zanad baad az in jaye man

یار دگر داری اگر بی خبر وای من

yare degar dari agar bi khabar vaye man

تا به لبت بوسه زند بعد از این جای من

ta be labat boose zanad baad az in jaye man

ترانه آهنگ کاسه ی خون از امین فیاض

چشم و دلم منتظره

آه من بی اثره

دو تا چشمم به دره

که تو پیدا بشی

دل میگه باز گریه کنم

ز غمت شکوه کنم

که تو رسوا بشی

خونه خون اشک روون

شد خدا مونسم

دل شده یه کاسه خون

به لبم داغ جنون

به کنارم تو بمون

مرو با دیگری

اومده دیونه تو

به در خانه تو

مرو با دیگری

یار دگر داری اگر بی خبر وای من

تا به لبت بوسه زند بعد از این جای من

یار دگر داری اگر بی خبر وای من

yare degar dari agar bi khabar vaye man

تا به لبت بوسه زند بعد از این جای من

ta be labat boose zanad baad az in jaye man

https://www.bibakmusic.com/26234/music-amin-fayyaz-kaseye-khoon.html







برچسب ها دانلود آهنگ کاسه خون از امین فیاض دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون از اسی دل شده یک کاسه خون چاوشی دانلود ریمیکس آهنگ دل شده یک کاسه خون دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون محسن چاوشی دل شده کاسه خون با صدای پیمان دانلود آهنگ امین فیاض دانلود اهنگ دل شده ی کاسه ی خون از اغاسی دانلود آهنگ دل شده یک کاسه خون آغاسی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو