loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ سر راهت نشینم گل بریزم,    آهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم,    دانلود آهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم, &nbs

حسین بازدید : 19 شنبه 06 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ سر راهت نشینم گل بریزم
,    آهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم
,    دانلود آهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم
,    دانلود آهنگ سر راهت نشینم تا بیایی
,    دانلود آهنگ سر راهت نشینم خسته خسته
,    اهنگ سر راهت نشینم تا بیایی
,    سر راه عزیزم مو نشینم گل بریزم
,    دانلود آهنگ به دستمالم گل بادام دارم
,    اهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم اگر خنجر بباره برنخیزم

https://www.bibakmusic.com/49579/music-iman-siyahposhan-se-rooz-raftei.html

بهار اومد که من شیدا بگردم چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و اهو در بیابان همه جفتند و من تنها بگردم

سه روز رفته ای سی روز حالا سه روز رفته ای سی روز حالا زمستون رفته ای نوروز حالا یار

تو که گفتی برو صد سال دیگر , تو که گفتی برو صد سال دیگر نگیرم غیر تو من یار دیگر یار

سر سالی نشد یاری گرفتی سر سالی نشد یاری گرفتی زبانت با من و دل جای دیگر یار

دلم می خواهد که با تو یار باشم دلم می خواهد که با تو یار باشم چو دونه در میان نار باشم یار

چو دونه در میان نار شیرین چو دونه در میان نار شیرین چو بلبل محرم گلزار باشم یار

به دستمالم گل بادام دارم به دستمالم گل بادام دارم نه شب خواب و نه روز ارام دارم یار

سر راهت نشینم گل بریزم سر راهت نشینم گل بریزم اگر خنجر بباره بر نخیزم یار

sare rahat nashinam gol berizam agar khangar bebare bar nakhizam yar

اگر خنجر بباره مثل بارون اگر خنجر بباره مثل بارون که تا رویت نبینم بر نخیزم یار

agar khangar bebare mesle baron agar khangar bebare mesle baron ke ta royat nabinam bar nakhizam yar

ترانه آهنگ سه روز رفته ای از ایمان سیاهپوشان

دلم می خواهد که با تو یار باشم دلم می خواهد که با تو یار باشم چو دونه در میان نار باشم یار

چو دونه در میان نار شیرین چو دونه در میان نار شیرین چو بلبل محرم گلزار باشم یار

به دستمالم گل بادام دارم به دستمالم گل بادام دارم نه شب خواب و نه روز ارام دارم یار

سر راهت نشینم گل بریزم سر راهت نشینم گل بریزم اگر خنجر بباره بر نخیزم یار

sare rahat nashinam gol berizam agar khangar bebare bar nakhizam yar

اگر خنجر بباره مثل بارون اگر خنجر بباره مثل بارون که تا رویت نبینم بر نخیزم یار

agar khangar bebare mesle baron agar khangar bebare mesle baron ke ta royat nabinam bar nakhizam yar







برچسب ها دانلود اهنگ سر راهت نشینم گل بریزم آهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم دانلود آهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم دانلود آهنگ سر راهت نشینم تا بیایی دانلود آهنگ سر راهت نشینم خسته خسته اهنگ سر راهت نشینم تا بیایی سر راه عزیزم مو نشینم گل بریزم دانلود آهنگ به دستمالم گل بادام دارم اهنگ افغانی سر راهت نشینم گل بریزم اگر خنجر بباره برنخیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو